Η σχέση των ξενοδοχείων με τα διαδικτυακά κανάλια διανομής κρατήσεων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η σχέση των ξενοδοχείων με τα διαδικτυακά κανάλια διανομής κρατήσεων

Κάτσης, Αντώνιος

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Λαλούμης, Δημήτριος
Μαρινάκος, Κωνσταντίνος
Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2024-12

2025-02-04T11:34:00Z


Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου επηρέασε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, με τον κλάδο του τουρισμού, του ταξιδιού και της φιλοξενίας να μην αποτελεί εξαίρεση. Στις μέρες μας, τα διαδικτυακά κανάλια διανομής κρατήσεων παίζουν καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα και ανάπτυξη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αυτό υφίσταται, διότι τα συγκεκριμένα κανάλια προσφέρουν σημαντικά εργαλεία στα ξενοδοχεία αναφορικά με την προβολή, την μεγιστοποίηση κερδών και την εξασφάλιση υψηλών πληροτήτων. Την ίδια στιγμή, όμως, δεν απουσιάζουν και οι κίνδυνοι, οι οποίοι απορρέουν από αυτή την συνεργασία. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποπειράται να εξετάσει την σχέση των ξενοδοχείων με τα διαδικτυακά κανάλια διανομής κρατήσεων. Μέσα από μια ποιοτική έρευνα, μέσω συνεντεύξεων με καταξιωμένα στελέχη του κλάδου, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα αυτής της συνεργασίας. Μεταξύ άλλων, γίνεται λόγος για τα κριτήρια που καθορίζουν την επιλογή των συνεργασιών που συνάπτει το εκάστοτε ξενοδοχείο με διαδικτυακά κανάλια διανομής κρατήσεων. Παράλληλα, αφιερώνεται μια μνεία στα κίνητρα που οδηγούν σε αυτή την συνεργασία, καθώς και στις απειλές που ελλοχεύουν. Τέλος, εξετάζονται διάφορες τακτικές μέσω των οποίων ένα ξενοδοχείο προσπαθεί να ενισχύσει τις απευθείας κρατήσεις του μέσα από την ιστοσελίδα του και αναλύεται το κατά πόσο είναι εφικτό, στις μέρες μας, ένα ξενοδοχείο να επιβιώσει δίχως τα διαδικτυακά κανάλια διανομής κρατήσεων.


Διαδικτυακές κρατήσεις
Bed banks
Χονδρέμποροι
Online Travel Agencies (OTAs)
Wholesalers

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.