Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών – Η συμβολή της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών – Η συμβολή της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

Γεωργιάδης, Χαράλαμπος

Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών
Νταλιάνη, Μαρία
Νταλιάνης, Κλήμης
Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων
Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-07-17

2021-07-20T12:02:36Z


Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών, και ο τρόπος που θα μπορούσε να συμβάλει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως ένα εργαλείο επιμόρφωσης σε απομακρυσμένες περιοχές. Επιπρόσθετα, διερευνώνται οι αντιλήψεις τους αναφορικά με τον τρόπο σχεδιασμού και οργάνωσης των επιμορφωτικών προγραμμάτων, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των εκπαιδευτικών τόσο κατά το γνωστικό αντικείμενο όσο και κατά το πλαίσιο βάση του οποίου οργανώνονται και υλοποιούνται. Έγινε στατιστική σύγκριση, με τη χρήση του SPSS, καταγραφή των απόψεων των 31 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια ερωτήσεων κλειστού και ανοικτού τύπου μέσω της πλατφόρμας googleforms ώστε να καταγραφούν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις εμπειρίες τους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, καθώς και τα συμπεράσματα τους για την υλοποίηση των εξ αποστάσεως επιμορφώσεων. Στα αποτελέσματα, διαπιστώνεται η επιθυμία των εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα και η ανάγκη για συστηματική κατάρτιση σε συγκεκριμένες θεματικές περιοχές. Ακόμη, διαπιστώνεται η επιθυμία τους τόσο για δια ζώσης επιμόρφωση όσο και για εξ αποστάσεως, καθώς θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό πραγματοποιείται η μέγιστη δυνατή πρόσληψη των νέων γνώσεων και δεξιοτήτων. Συμπερασματικά, διαπιστώνεται πως το εργαλείο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι δυνατό να υποστηρίξει τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών του δείγματος, οι οποίοι στερούνται ευκαιριών που θα επέτρεπαν την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους, ώστε να ασκήσουν αποτελεσματικότερα τα καθήκοντά τους, βελτιώνοντας συνάμα την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητα της Θράκης.


Mειονοτική εκπαίδευση
Eκπαιδευτικοί
Eξ αποστάσεων επιμόρφωση

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ - Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)