Εναλλακτικές μέθοδοι επικοινωνίας σε πλαίσιο παιδαγωγικού προγράμματος

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εναλλακτικές μέθοδοι επικοινωνίας σε πλαίσιο παιδαγωγικού προγράμματος

Προβατά, Βασιλική

Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών
Σιδηροπούλου, Τρυφαίνη
Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων
Φώτη, Παρασκευή
Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-07-16

2021-07-22T06:51:24Z


Η παρούσα μελέτη μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, αναλύει τον όρο «επικοινωνία», τις μορφές της, τους παράγοντες που την επηρεάζουν και μέσω εμπειρικής μελέτης, εξετάζει τον τρόπο που επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους τα μέλη μιας εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως αυτή του Παιδικού Σταθμού. Εστιάζει στην αμφίδρομη επικοινωνία των παιδαγωγών, κυρίως μεταξύ τους, αλλά και με τα παιδιά, τους γονείς και με τα υψηλότερα κλιμάκια της διοικητικής ιεραρχίας. Ειδικότερα, επικεντρώνεται στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται στον εκπαιδευτικό χώρο, καθώς και στην αρνητική ή θετική επίδραση που έχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης εστιάζει στην μελέτη καινοτόμων μεθόδων επικοινωνίας και μελετά τις απόψεις των παιδαγωγών σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους, αλλά και κατά πόσο αποτελούν κίνητρο για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους, προς όφελος πάντα της παιδαγωγικής διαδικασίας και της εξέλιξης τους μέσα σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό.


Σχολικό περιβάλλον
Παιδαγωγός
Συνεργασία
Επικοινωνία

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ - Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.