Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγής

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγής

Λαζαρίδη, Χρύσα

Σχολή Μηχανικών
Σγουροπούλου, Κλειώ
Troussas, Christos
Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη
Τζουβέλη, Παρασκευή
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-07-22

2021-07-22T08:45:42Z


Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι μια δραστηριότητα η οποία χαρακτηρίζεται από οργάνωση και αποσκοπεί στο να προσφέρει τόσο ψυχαγωγία όσο και μάθηση. Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και των εκπαιδευτικών παιχνιδιών αποτελεί πλέον κάτι δεδομένο και η εκπαιδευτική διαδικασία εφαρμόζει την προώθηση και τον σχεδιασμό τους σε όλο της το εύρος. Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση της εφαρμογής MIT App Inventor σε μορφή quiz με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Albert Bandura και με σκοπό την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων Φυσικής Αγωγής.


Σχεδιασμός εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Ψηφιακές τεχνολογίες
Φυσική αγωγή
Ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι
Κοινωνική θεωρία της μάθησης

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.