Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2021 (EN)

Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών

Καρκούλια, Δήμητρα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Koulouris, Alexandros
Drivas, Ioannis C.
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Giannakopoulos, Georgios A.

Πτυχιακή εργασία

Ανάλυση δεδομένων διαδικτύου
Επιστημονικοί εκδοτικοί οίκοι
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Twitter
Κοινωνικά δίκτυα
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Οργανισμοί πληροφόρησης
Στατιστική συσχέτιση
Facebook


Greek

2021-07-13


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2021-07-22T16:26:26Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)