Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών
Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών
Καρκούλια, Δήμητρα
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Koulouris, Alexandros
Drivas, Ioannis C.
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης