Η ελληνική τουριστική αγορά από το 1974 ως σήμερα και η θέση της σε σχέση με τις άλλες τουριστικές αγορές

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ελληνική τουριστική αγορά από το 1974 ως σήμερα και η θέση της σε σχέση με τις άλλες τουριστικές αγορές

Καρβούνης, Γεώργιος

Μηλιώρης, Κωνσταντίνος
Λιβανός, Νικόλαος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Σταυρόπουλος, Νεκτάριος

Πτυχιακή εργασία

2021-06

2021-07-22T17:22:56Z



Τουρισμός
Τουριστική αγορά

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.