Συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of West Attica   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Polynoe   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση

Κορφιάτη, Ηλέκτρα

Σχολή Μηχανικών
Σγουροπούλου, Κλειώ
Troussas, Christos
Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη
Κρούσκα, Ακριβή
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-07-22

2021-07-23T06:04:37Z


Η επαυξημένη πραγματικότητα ή αλλιώς Augmented Reality είναι μία τεχνολογία που εφαρμόζεται σε κινητές συσκευές. Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας ερμηνεύεται ως η τεχνολογία που το υλικό - πραγματικό περιβάλλον του χρήστη ενισχύεται (επαυξάνεται) με εικονικά - τεχνητά στοιχεία, δημιουργώντας μια «νέα πραγματικότητα» στην οποία ταυτοχρόνως υπάρχουν υλικά και εικονικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο Οι πιο σημαντικές εφαρμογές της τεχνολογίας της Ε.Π. στον εκπαιδευτικό τομέα είναι η μάθηση που είναι βασισμένη στην ανακάλυψη, τα βιβλία επαυξημένης πραγματικότητας, τα παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας, η εκμάθηση δεξιοτήτων και τη μοντελοποίηση των αντικειμένων. Ειδικά στο χώρο της ειδικής αγωγής έχει υπογραμμιστεί η αξία της AR στο πρόγραμμα της εκπαιδευτικής κατάρτισης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει μία συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα (Ε.Π.) στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Τα μαθησιακά αποτελέσματα ενισχύουν τα κίνητρα τους και βελτιώνουν τη μαθησιακή τους απόδοση. Τα παιδαγωγικά αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας προωθούν την αυτοκατευθυνόμενη μάθηση και αναπτύσσεται η ομαδοσυνεργατική μάθηση. Τέλος, ως προς τις τεχνικές προοπτικές τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν εύχρηστα και αποδοτικά.


Επαυξημένη πραγματικότητα
Συγκριτική μελέτη
Φορητή επαυξημένη μάθηση
Φορητή μάθηση
Ειδική αγωγή
Ψηφιακά παιχνίδια
Ηλεκτρονική μάθηση

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.