Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά και ειδικότερα στον τραπεζικό τομέα.

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά και ειδικότερα στον τραπεζικό τομέα. (EL)

Αθανασιάδου, Ιωάννα (EL)

Παπαδόπουλος, Δημήτριος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2010-09-21T06:01:00Z
2010 (EL)


Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μια έντονη προσπάθεια δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή και από τους υψηλούς αριθμούς προγραμμάτων νέων προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Για την επιτυχία νέων προϊόντων χρειάζεται αναπτυξιακή στρατηγική. Καθώς όλα τα προϊόντα αργά ή γρήγορα έρχονται στο στάδιο της ωρίμανσης και του κορεσμού (γήρανση του προϊόντος) προκαλώντας μείωση στα κέρδη, κάθε εταιρεία που ενδιαφέρεται να διατηρηθεί ανταγωνιστική και κερδοφόρα, πρέπει συνεχώς να παρουσιάζει προϊόντα καλύτερα σε απόδοση και ποιότητα από τα ανταγωνιστικά. Τα ίδια δεδομένα ισχύουν και στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα ασχοληθούμε με την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά γενικότερα και ειδικότερα ενός τραπεζικού προϊόντος. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι παράγοντες που μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγές έμπνευσης για τη δημιουργία νέου προϊόντος, καθώς επίσης δίνεται απάντηση στο ερώτημα για το ποια είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή να εισάγει μια επιχείρηση ένα νέο προϊόν στην αγορά. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται οι λόγοι αποτυχίας του νέου προϊόντος, καθώς και τρόποι οι οποίοι θα μπορούσαν να συμβάλουν θετικά ώστε το νέο προϊόν να επιτύχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος αποκλειστικά για το πώς θα πρέπει να εισαχθεί στην αγορά ένα νέο τραπεζικό προϊόν, με σκοπό την εδραίωση του μέσα σε αυτήν και τις αυξημένες πωλήσεις. Αρχικά γίνεται αναφορά στις διαφορές ενός τραπεζικού προϊόντος από κάποιο άλλο προϊόν. Στη συνέχεια ορίζεται η φιλοσοφία του τραπεζικού μάρκετινγκ και ο ρόλος που διαδραματίζει ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της τράπεζας. Στην τελευταία παράγραφο, αναλύεται η διαδικασία ανάπτυξης νέων χρηματοπιστωτικών προϊόντων. Το τρίτο μέρος της διπλωματικής αποτελεί την πρακτική εφαρμογή όσων προηγήθηκαν στα προηγούμενα κεφάλαια. Συγκεκριμένα, αναφέρεται η διαδικασία εισαγωγής δύο τραπεζικών προϊόντων της Alpha Bank, το πρώτο από τη Διεύθυνση Στεγαστικής Πίστεως και το δεύτερο από τη Διεύθυνση Πιστωτικών Καρτών. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010. (EL)
Made available in DSpace on 2010-09-21T06:01:00Z (GMT). No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ _ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ & ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΜΕΑ_ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ_2010.pdf: 587744 bytes, checksum: 3b48993cbf1cecf4dca8186820123a2b (MD5) Previous issue date: 2010 (EN)
Submitted by ΙΩΑΝΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ([email protected]) on 2010-09-20T19:24:43Z No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ _ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ & ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΜΕΑ_ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ_2010.pdf: 587744 bytes, checksum: 3b48993cbf1cecf4dca8186820123a2b (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Anthi Baliou([email protected]) on 2010-09-21T06:01:00Z (GMT) No. of bitstreams: 1 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ _ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ & ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΜΕΑ_ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ_2010.pdf: 587744 bytes, checksum: 3b48993cbf1cecf4dca8186820123a2b (MD5) (EN)


Νέο προιόν (EL)
Τραπεζικό προϊόν-υπηρεσία (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)