Η διδακτική της λογιστικής σε μαθητές σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με την υποβοήθηση εργαλείων L.M.S. (Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης).

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διδακτική της λογιστικής σε μαθητές σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με την υποβοήθηση εργαλείων L.M.S. (Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης). (EL)

Χατζόγλου, Αλέξανδρος (EL)

Πρωτόγερος, Νικόλαος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2011-11-08T08:33:35Z
2011 (EL)


Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η σύγκριση της αποτελεσματικότητας δύο μεθόδων διδασκαλίας, της παραδοσιακής διδασκαλίας και της διδασκαλίας με τη βοήθεια υπολογιστή, στη μάθηση αντικειμένων οικονομικού ενδιαφέροντος. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πραγματοποιήθηκαν αντίστοιχες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε τάξεις του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αργοστολίου (ΣΜΕΑΕ), διάρκειας 12 εβδομάδων (ένα σχολικό τρίμηνο). Οι παρεμβάσεις αξιολογήθηκαν με τη χρησιμοποίηση ερωτηματολογίων γνώσεων και στάσεων σε μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του τρίτου τριμήνου της σχολικής χρονιάς 2010 – 2011, συμμετείχαν 16 μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αργοστολίου. Οι μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα διαχωρίστηκαν σε δύο ομάδες, την ομάδα παραδοσιακής διδασκαλίας και την ομάδα υπολογιστών η οποία χρησιμοποιήθηκε ως μέτρο σύγκρισης. Μια εβδομάδα πριν την αρχή και μια εβδομάδα μετά το τέλος των παρεμβάσεων οι μαθητές συμμετείχαν σε μια δοκιμασία αξιολόγησης των γνώσεων και των στάσεων σε οικονομικά θέματα με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η αύξηση των γνώσεων των μαθητών που εκπαιδεύτηκαν με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή ήταν λίγο μεγαλύτερη από αυτή των μαθητών που εκπαιδεύτηκαν με τον παραδοσιακό τρόπο, με βεβαιότητα 99%. Συμπερασματικά το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά ως μέσω διδασκαλίας σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αλλά μια σειρά από παράγοντες θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό και, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. (EL)
Made available in DSpace on 2011-11-08T08:33:35Z (GMT). No. of bitstreams: 1 ChatzoglouAlexandrosMsc2011.pdf: 1571508 bytes, checksum: 4d58598c92ee2da1745350719ebd5763 (MD5) Previous issue date: 2011 (EN)
Submitted by Chatzoglou Alexandros ([email protected]) on 2011-11-05T11:15:39Z No. of bitstreams: 1 ChatzoglouAlexandrosMsc2011.pdf: 1571508 bytes, checksum: 4d58598c92ee2da1745350719ebd5763 (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2011-11-08T08:33:35Z (GMT) No. of bitstreams: 1 ChatzoglouAlexandrosMsc2011.pdf: 1571508 bytes, checksum: 4d58598c92ee2da1745350719ebd5763 (MD5) (EN)


Ειδική αγωγή (EL)
E-learning (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.