Διαδικτυακός εκφοβισμός ως αποκλίνουσα συμπεριφορά εφήβων μαθητών Γυμνασίου: μία σύγκριση μαθητών αστικού κέντρου, ημιαστικού κέντρου και επαρχίας.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαδικτυακός εκφοβισμός ως αποκλίνουσα συμπεριφορά εφήβων μαθητών Γυμνασίου: μία σύγκριση μαθητών αστικού κέντρου, ημιαστικού κέντρου και επαρχίας. (EL)

Κόνιαρη, Λαμπρινή (EL)

Γουδήρας, Δημήτριος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2012-03-07T09:42:31Z
2012 (EL)


Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. (EL)
Τα τελευταία χρόνια ο διαδικτυακός εκφοβισμός αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα στα σχολεία. Πολλοί θεωρούν ότι είναι αποτελεί τη σύγχρονη μορφή του παραδοσιακού εκφοβισμού, ο οποίος ασκείται με την χρήση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας. Οι μαθητές πλέον για να εκφοβίσουν, χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα και το διαδίκτυο και για αυτό τον λόγο ο εκφοβισμός μπορεί να συμβεί τόσο μέσα όσο και έξω από το σχολείο. Το γεγονός αυτό καθιστά τον διαδικτυακό εκφοβισμό ιδιαίτερα επιβλαβή γιατί οι μαθητές μπορεί να εκφοβιστούν οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας καθώς για αυτούς η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι μέρος της καθημερινότητάς τους και της ζωής τους. Ο διαδικτυακός εκφοβισμός είτε συμβαίνει μέσα στο σχολείο είτε έξω από αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στους μαθητές και στη γενικότερη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Δεδομένου ότι πολλοί μαθητές, ακόμη και απομακρυσμένων περιοχών, έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και το γεγονός ότι διαδικτυακός εκφοβισμός παρουσιάζει αύξηση στο γυμνάσιο, δημιουργούνται σημαντικά ερωτήματα για τον διαδικτυακό εκφοβισμό και τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται μεταξύ μαθητών διαφορετικών περιοχών. Η παρούσα εργασία ερευνά το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού σε μαθητές γυμνασίου τριών περιοχών, αστικού κέντρου, ημιαστικού κέντρου και επαρχίας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο τόπος κατοικίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα του τρόπου ζωής και των συνηθειών των ατόμων, επιχειρείται μία σύγκριση του διαδικτυακού εκφοβισμού σε μαθητές διαφορετικών περιοχών και εξετάζεται η επίδραση του φύλου, της ηλικίας, της σχολικής επίδοσης και του τόπου κατοικίας στον διαδικτυακό εκφοβισμό. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες του παραδοσιακού και του διαδικτυακού εκφοβισμού και στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η στατιστική ανάλυση των δεδομένων της εμπειρικής έρευνας. (EL)
Submitted by Labrini Koniari ([email protected]) on 2012-03-07T02:08:33Z No. of bitstreams: 1 KoniariLabriniMsc.2012.pdf: 1594101 bytes, checksum: c2de899bf841758e612071a69bca7b3a (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2012-03-07T09:42:31Z (GMT) No. of bitstreams: 1 KoniariLabriniMsc.2012.pdf: 1594101 bytes, checksum: c2de899bf841758e612071a69bca7b3a (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2012-03-07T09:42:31Z (GMT). No. of bitstreams: 1 KoniariLabriniMsc.2012.pdf: 1594101 bytes, checksum: c2de899bf841758e612071a69bca7b3a (MD5) Previous issue date: 2012 (EN)


Σχολική επίδοση (EL)
Ηλικία (EL)
Διαδικτυακός εκφοβισμός (EL)
Φύλο (EL)
Τόπος (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.