Μελέτη και κατασκευή ιστοτόπου (web site) εκπαιδευτικού υλικού και κοινωνικής δικτύωσης εκπαιδευτικών.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη και κατασκευή ιστοτόπου (web site) εκπαιδευτικού υλικού και κοινωνικής δικτύωσης εκπαιδευτικών. (EL)

Κεχαγιάς, Κωνσταντίνος (EL)

Δαγδιλέλης, Βασίλειος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2012-05-25T12:33:23Z
2012 (EL)


Η κοινωνική δικτύωση αποκτά όλο και μεγαλύτερο εκπαιδευτικό ενδιαφέρον. Οι εκπαιδευτικοί, ως επαγγελματική ομάδα, έχουν σημαντικές ανάγκες επικοινωνίας και υποστήριξης, που μπορούν να εξυπηρετηθούν από εργαλεία διαδικτυακής επικοινωνίας και συνεργασίας. Η παρούσα εργασία σκοπεύει στη μελέτη των αναγκών και τη σχεδίαση διαδικτυακού τόπου, που να τις εξυπηρετεί. Αρχικά αναπτύσσονται μοντέλα, με σκοπό την διερεύνηση των αναγκών επικοινωνίας στα πλαίσια ενός σχολείου και την ανάδειξη των αναγκών επικοινωνίας των εκπαιδευτικών. Οι ανάγκες αυτές κατηγοριοποιούνται σε πέντε κατηγορίες: ενημέρωση, εκπαιδευτικό υλικό, κοινωνική δικτύωση, διοικητικές εργασίες και επιμόρφωση. Επιλέγεται ως αντικείμενο περαιτέρω μελέτης ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου σχετικού με τη δημοσίευση, ανεύρεση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Στη παρούσα κατάσταση υπάρχει μεγάλη ποσότητα εκπαιδευτικού υλικού που έχει παραχθεί από εκπαιδευτικούς και είναι, συνήθως, δημοσιευμένο σε blog, αταξινόμητο και χωρίς αξιολόγηση. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα την υποεκμετάλλευση του, αφού δεν είναι εύκολο να ανευρεθεί, ενώ και οι αξιόλογες προσπάθειες δεν έχουν τρόπο να αναδειχθούν. Στην Ελληνική πραγματικότητα, είναι αισθητή η έλλειψη ενός web site που θα διευκολύνει την αναζήτηση και την πρόσβαση σε υπάρχον υλικό, τη δημοσίευση νέου, αλλά και την επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ δασκάλων και καθηγητών της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και δια βίου εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να καλύψει το κενό αυτό. Το εγχείρημα είναι πολυδιάστατο, αφού απαιτεί τη μελέτη και επιλογή πρακτικών σχεδιασμού διαδικτυακών κοινοτήτων, που θα χρησιμεύσουν ως θεωρητικό υπόβαθρο και θα βοηθήσουν στην αποφυγή λαθών, η αντιμετώπιση μιας σειράς θεμάτων, όπως την αξιολόγηση υλικού από ομότιμους (peer review), τα πνευματικά δικαιώματα, η επιλογή κατάλληλων τεχνολογιών υλοποίησης και τέλος ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ιστοτόπου, με σκοπό την διευκόλυνση της δημιουργίας, διαμοίρασης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού που παράγεται από εκπαιδευτικούς. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. (EL)
Submitted by Konstantinos Kechagias ([email protected]) on 2012-05-24T19:05:09Z No. of bitstreams: 1 KechagiasKonstantinosMSC2012.pdf: 1109500 bytes, checksum: ec640fd34ebf996375754be7d9882608 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2012-05-25T12:33:23Z (GMT). No. of bitstreams: 1 KechagiasKonstantinosMSC2012.pdf: 1109500 bytes, checksum: ec640fd34ebf996375754be7d9882608 (MD5) Previous issue date: 2012 (EN)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2012-05-25T12:33:23Z (GMT) No. of bitstreams: 1 KechagiasKonstantinosMSC2012.pdf: 1109500 bytes, checksum: ec640fd34ebf996375754be7d9882608 (MD5) (EN)


Ανάπτυξη διαδικτυακών τόπων (EL)
Ανοιχτό εκπαιδευτικό υλικό (EL)
Κοινωνική δικτύωση (EL)
Διαδικτυακές κοινότητες (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.