Εκπαίδευση εμψυχωτών ομάδων με τη μη κατευθυντική παρεμβατική μέθοδο του Michel Lobrot.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκπαίδευση εμψυχωτών ομάδων με τη μη κατευθυντική παρεμβατική μέθοδο του Michel Lobrot. (EN)

Δούδη, Κυριακή (EL)

Σιπητάνου, Αθηνά (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2012-05-25T12:37:26Z
2012 (EL)


Η Εμψύχωση των ομάδων είναι ένα βασικό θέμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Με την παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η Εκπαίδευση Εμψυχωτών ομάδων με τη μέθοδο της Μη Κατευθυντικής Παρεμβατικότητας. Τα βασικά ερωτήματα τα οποία επιχειρήθηκε να απαντηθούν είναι το κατά πόσο θα ήταν καλό οι Εκπαιδευτές Ενηλίκων να γνωρίζουν αρχές Εμψύχωσης ομάδων και αν η Εκπαίδευση Εμψυχωτών με τη Μη Κατευθυντική Παρεμβατικότητα μπορεί να είναι αποτελεσματική για το συντονισμό και τη διδασκαλία σε ομάδες ενηλίκων εκπαιδευομένων. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. (EL)
Submitted by Kyriaki Doudi ([email protected]) on 2012-05-24T15:26:39Z No. of bitstreams: 1 DoudiKyriakiMsc2012.pdf: 1645796 bytes, checksum: bf4059fb3ead8a87cff8285714f8a04d (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Παναγιώτα Πατραγκού([email protected]) on 2012-05-25T12:37:26Z (GMT) No. of bitstreams: 1 DoudiKyriakiMsc2012.pdf: 1645796 bytes, checksum: bf4059fb3ead8a87cff8285714f8a04d (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2012-05-25T12:37:26Z (GMT). No. of bitstreams: 1 DoudiKyriakiMsc2012.pdf: 1645796 bytes, checksum: bf4059fb3ead8a87cff8285714f8a04d (MD5) Previous issue date: 2012 (EN)


Εμψύχωση ομάδων (EL)
Εκπαίδευση εμψυχωτών ομάδων (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.