Tourism services marketing: problems and prospects for sustainable solutions.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Tourism services marketing: problems and prospects for sustainable solutions. (EN)

Μυλωνάκης, Ιωάννης (EL)
Φραγκουδάκη, Αλεξάνδρα (EL)

Article (EN)
Text (EN)

2014-12-04T20:20:08Z
2007 (EL)


Περιλαμβάνει πίνακες και σχήματα. (EL)
Βιβλιογραφία: σ. 813-815. (EL)
Ioannis Mylonakis; Alexandra Fragoudaki (EN)
1. Introduction to services marketing -- 2. Tools and theoritical models -- 3. General outlook of greek tourism -- 4. Problems and prospects -- 5. Proposals to a sustainable solution -- 6. Conclusions -- Bibliography. (EN)
Made available in DSpace on 2014-12-04T20:20:08Z (GMT). No. of bitstreams: 1 InfoArticle.txt: 308 bytes, checksum: 6e739e6e11f3a46da7688cab4713f82f (MD5) Previous issue date: 2007 (EN)
Submitted by Argyro Papoulia ([email protected]) on 2014-12-04T20:20:08Z No. of bitstreams: 1 InfoArticle.txt: 308 bytes, checksum: 6e739e6e11f3a46da7688cab4713f82f (MD5) (EN)

Tourism (EN)
Marketing (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.