Επιχειρηματικότητα IV: σχέδιο διαδικτυακού μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ΕΠΕΑΕΚ. Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας Μέσω Ολοκληρωμένης Εκπαίδευσης Συμβούλων και Στήριξης Αποφάσεων (ΑΝΕΜΟΕΣΑ). 3.1 Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών και Μαθημάτων Επιλογής Φοιτητών και Σπουδαστών. 3.1.2 Πρόγραμμα επιχειρηματικότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση. 3.1.2β Ενθάρρυνση επιχειρηματικών δράσεων, καινοτομικών εφαρμογών και μαθημάτων επιλογής φοιτητών και σπουδαστών. Σεμινάρια και Εργαστηριακά Μαθήματα (EL)
Επιχειρηματικότητα IV: σχέδιο διαδικτυακού μάρκετινγκ (EL)

Βλαχοπούλου, Μαρία (EL)

Παπαδόπουλος, Δημήτριος Λ. (EL)

Instructional Material/Guideline (EN)
Text (EN)

2005
2015-10-30T12:27:42Z


Made available in DSpace on 2015-10-30T12:27:42Z (GMT). No. of bitstreams: 2 anemoesa_vlachopoulou.pdf: 2340459 bytes, checksum: 92e352b5bc3e1fb97982a15e35e67151 (MD5) anemoesa_vlachopoulou.pdf.txt: 192628 bytes, checksum: bb56b294a8f8152419c6aaf1938472b6 (MD5) Previous issue date: 2005 (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)