Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
(EL)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει, στην ελληνική αλλά και ξένη βιβλιογραφία, την έννοια της σχολικής κουλτούρας, τους παράγοντες που διαμορφώνουν την κουλτούρα μιας σχολικής μονάδας, τα εμπόδια που προκύπτουν όταν επιχειρείται να αλλάξει η κουλτούρα και τη σπουδαιότητα του ρόλου του διευθυντή.
Η κουλτούρα μιας σχολικής μονάδας απαρτίζεται από εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά και διαμορφώνεται ανάλογα με τις αντιλήψεις και τις αξίες των ανθρώπων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι η εικόνα που δίνει το σχολείο προς τα έξω, αποτελεί την ταυτότητά του και το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα. Δεν είναι εύκολο να αλλάξει από τη μια στιγμή στην άλλη και φαίνεται πως ο ρόλος του διευθυντή είναι πάρα πολύ σημαντικός.
Το μοντέλο ηγεσίας που συγκεντρώνει τα περισσότερα χαρακτηριστικά που συνδέονται με την αλλαγή της σχολικής κουλτούρας είναι το μοντέλο του μετασχηματιστικού ηγέτη.
(EL)
Approved for entry into archive by Ελισάβετ Τσανακτσίδου (tsanel@uom.gr) on 2018-07-09T10:08:39Z (GMT) No. of bitstreams: 2
license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5)
TsabaziChristinaMsc2018.pdf: 958957 bytes, checksum: 177b31788a6f12600529a574991604e6 (MD5)
(EN)
Made available in DSpace on 2018-07-09T10:08:39Z (GMT). No. of bitstreams: 2
license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5)
TsabaziChristinaMsc2018.pdf: 958957 bytes, checksum: 177b31788a6f12600529a574991604e6 (MD5)
Previous issue date: 2018-07-09
(EN)
Submitted by Tsabazi Christina (ell16025@uom.gr) on 2018-07-09T09:33:00Z
No. of bitstreams: 2
license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5)
TsabaziChristinaMsc2018.pdf: 958957 bytes, checksum: 177b31788a6f12600529a574991604e6 (MD5)
(EN)