Understanding and solving mathematical problems in deaf school children with cochlear implant

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κατανόηση και επίλυση μαθηματικών προβλημάτων σε βαρήκοα-κωφά παιδιά σχολικής ηλικίας με κοχλιακό εμφύτευμα (EL)
Understanding and solving mathematical problems in deaf school children with cochlear implant (EN)

Μουρατίδου, Νιόβη (EL)

Κυριαφίνης, Γεώργιος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2020-02-04T09:18:54Z
2019


Η παρούσα εργασία μελετά την επίδραση του κοχλιακού εμφυτεύματος στη μαθηματική αντίληψη και σκέψη των βαρήκοων - κωφών μαθητών με κοχλιακό εμφύτευμα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την επίλυση μαθηματικών πράξεων και προβλημάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 55 παιδιά τυπικής ανάπτυξης Δ´, Ε´και ΣΤ´ δημοτικού, τα οποία φοιτούσαν σε σχολεία της Θεσσαλονίκης και αντίστοιχα 15 βαρήκοα – κωφά παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα. Αξιολογήθηκαν με βάση τις ασκήσεις – ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές με κοχλιακό εμφύτευμα υπερέχουν στην Δ´και Ε´τάξη σε σχέση με τους ακούοντες συνομηλίκους τους όμως στην ΣΤ´τάξη δεν συνέβη το ίδιο. Σημαντική επίδραση στους παραπάνω τομείς φάνηκε να έχει η ηλικία εμφύτευσης, ο χρόνος χρήσης του εμφυτεύματος και η μέθοδος επικοινωνίας του σχολείου. Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια να αξιοποιηθούν τα αποτελέσματα αυτά και να ληφθούν υπόψη από τους εκπαιδευτικούς για να βελτιωθεί η εκπαίδευση των βαρήκοων - κωφών μαθητών με κοχλιακό εμφύτευμα. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. (EL)
Submitted by ΝΙΟΒΗ ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ([email protected]) on 2020-02-03T11:36:31Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) MouratidouNioviMsc2019.pdf.pdf: 4335035 bytes, checksum: 33380dba93daf74d9b79396fec8ed4f7 (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Λίζα Παπαβραμίδου ([email protected]) on 2020-02-04T09:18:54Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) MouratidouNioviMsc2019.pdf.pdf: 4335035 bytes, checksum: 33380dba93daf74d9b79396fec8ed4f7 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2020-02-04T09:18:54Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) MouratidouNioviMsc2019.pdf.pdf: 4335035 bytes, checksum: 33380dba93daf74d9b79396fec8ed4f7 (MD5) Previous issue date: 2019-12-19 (EN)


Σχολική ηλικία (EL)
Κριτήριο μαθηματικής επάρκειας (EL)
Κοχλιακό εμφύτευμα (EL)
Μαθηματική σκέψη (EL)
Βαρηκοϊα (EL)
Κώφωση (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)