Εταιρική κοινωνική ευθύνη και πως αυτή επηρεάζει το εταιρικό Brand name ως εργοδότη και ποιες οι επιδράσεις του στην ικανοποίηση και την παραμονή των εργαζομένων στην εταιρεία. Περιορισμοί και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εταιρική κοινωνική ευθύνη και πως αυτή επηρεάζει το εταιρικό Brand name ως εργοδότη και ποιες οι επιδράσεις του στην ικανοποίηση και την παραμονή των εργαζομένων στην εταιρεία. Περιορισμοί και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. (EL)

Καραπαύλου, Γεωργία-Ελευθερία (EL)

Γρούγιου, Βασιλική (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2023-03-20T10:44:37Z
2023 (EL)


Ο κλάδος του μάρκετινγκ και αυτός του ανθρώπινου δυναμικού φαίνονται ως δύο τομείς που μεταξύ τους δεν έχουν κάποια επαφή. Αυτή η ιδέα, όμως, είναι εσφαλμένη αν λάβουμε υπόψη ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) αποτελεί ένα τουλάχιστον κοινό σημείο επαφής αυτών των δύο. Όπως αναφέρουν οι ερευνητές της έρευνας μας υπάρχουν πρακτικές που αν και φαινομενικά ανήκουν στο μάρκετινγκ, όταν το σημείο αναφοράς είναι το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης τότε μιλάμε για πρακτικές προσωπικού που βρίσκονται κάτω από το φάσμα της Ε.Κ.Ε.. Τι συμβαίνει όμως όταν εμπλέκεται σε αυτό και η «Επωνυμία Εργοδότη», το όνομα δηλαδή της επιχείρησης ως καλός ή κακός εργοδότης; Ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής της σχέσης όσον αφορά την ικανοποίηση των εργαζομένων (employee satisfaction) και την παραμονή τους (intention to stay) στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Για να μελετηθούν τα παραπάνω ερωτήματα πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την μέθοδο του ερωτηματολογίου, από το οποίο προήλθε ένα δείγμα εκατό εβδομήντα τριών ατόμων. Έπειτα πραγματοποιήθηκε η ανάλυση αυτού του δείγματος μέσω των στατιστικών προγραμμάτων IBM SPSS STATISTICS 20 και του SmartPLS 4. Από τα αποτελέσματα της έρευνας παρατηρήσαμε ότι οι σχέσεις του μοντέλου μελέτης, όπως αυτές διαμορφώθηκαν από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, ισχύουν και μάλιστα είναι στατιστικά σημαντικές. Φυσικά υπάρχουν περιορισμοί στην συγκεκριμένη έρευνα με πιο σημαντικοί από αυτούς να είναι ο χρόνος κυκλοφορίας του ερωτηματολογίου και το μικρό σχετικά δείγμα της έρευνας. Η ανάγκη για την διεξαγωγή άλλων ερευνών για το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι μεγάλη και η πραγματοποίηση της θα δώσει πλούσια ερευνητικά αποτελέσματα. (EL)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2023-03-20T10:44:37Z (GMT) No. of bitstreams: 1 KarapavlouGeorgiaEleftheriaMsc2023.pdf: 1089994 bytes, checksum: 482863f702412c1acd782c2a63cb0f03 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2023-03-20T10:44:37Z (GMT). No. of bitstreams: 1 KarapavlouGeorgiaEleftheriaMsc2023.pdf: 1089994 bytes, checksum: 482863f702412c1acd782c2a63cb0f03 (MD5) Previous issue date: 2023-02-13 (EN)
Submitted by ΓΕΩΡΓΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΡΑΠΑΥΛΟΥ ([email protected]) on 2023-03-18T17:25:35Z No. of bitstreams: 1 KarapavlouGeorgiaEleftheriaMsc2023.pdf: 1089994 bytes, checksum: 482863f702412c1acd782c2a63cb0f03 (MD5) (EN)


Greece (EN)
Employee Satisfaction (EN)
Survey (EN)
Corporate Social Responsibility (EN)
Employer Branding (EN)
Intention to Stay, (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.