Προκλήσεις και προβλήματα της χρήσης του ChatGpt στο ψηφιακό μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Προκλήσεις και προβλήματα της χρήσης του ChatGpt στο ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

Πασχαλίδου, Ιωάννα (EL)

Βλαχοπούλου, Μαρία (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2024
2024-11-11T12:32:24Z


Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης έχει φέρει επαναστατικές αλλαγές στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, προσφέροντας σημαντικά οφέλη αλλά και παρουσιάζοντας νέες προκλήσεις για τους επαγγελματίες του κλάδου. Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία ΤΝ στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι το ChatGPT, το οποίο έκανε την εμφάνιση του στα τέλη του 2022 πυροδοτώντας ποικίλες αντιδράσεις σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς που επέφερε στον κλάδο του μάρκετινγκ. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν τα πλεονεκτήματα, οι προκλήσεις και τα προβλήματα του ChatGPT στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι βιβλιογραφική ανασκόπηση της ήδη υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με την ΤΝ και το ChatGPT αλλά και έρευνα στην οποία αναλύονται οι χρήσεις του ChatGPT στον κλάδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ με πεδία εφαρμογής τη δημιουργία περιεχομένου, την εύρεση λέξεων-κλειδιών, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τον σχεδιασμό περιεχομένου. Στα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της έρευνας αποδεικνύεται πως το ChatGPT είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ μέσα από τις πολλαπλές ενέργειες και εφαρμογές που προσφέρει. Ωστόσο, είναι απαραίτητη η ανθρώπινη παρέμβαση για τη διόρθωση και προσαρμογή των παραγόμενων αποτελεσμάτων, εξασφαλίζοντας έτσι την ποιότητα και την σωστή χρήση τους στα πεδία εφαρμογής του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ειδική αναφορά θα γίνει στις επεκτάσεις και μελλοντικές έρευνες που πιθανόν να προκύψουν μετέπειτα της ερευνητικής μας συμβολής στην ακαδημαϊκή κοινότητα. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. (EL)
Submitted by ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ([email protected]) on 2024-11-10T20:12:06Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) PaschalidouIoannaMsc2024.pdf: 3842093 bytes, checksum: 55a23ce588cd48438cd132ca917857d2 (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2024-11-11T12:32:24Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) PaschalidouIoannaMsc2024.pdf: 3842093 bytes, checksum: 55a23ce588cd48438cd132ca917857d2 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2024-11-11T12:32:24Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) PaschalidouIoannaMsc2024.pdf: 3842093 bytes, checksum: 55a23ce588cd48438cd132ca917857d2 (MD5) Previous issue date: 2024-10-10 (EN)


ChatGPT (EN)
Artificial Intelligent (EN)
Digital Marketing (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (EL)

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)