Προκλήσεις και προβλήματα της χρήσης του ChatGpt στο ψηφιακό μάρκετινγκ

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προκλήσεις και προβλήματα της χρήσης του ChatGpt στο ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

Πασχαλίδου, Ιωάννα (EL)

Βλαχοπούλου, Μαρία (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2024
2024-11-11T12:32:24Z


Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης έχει φέρει επαναστατικές αλλαγές στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, προσφέροντας σημαντικά οφέλη αλλά και παρουσιάζοντας νέες προκλήσεις για τους επαγγελματίες του κλάδου. Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία ΤΝ στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι το ChatGPT, το οποίο έκανε την εμφάνιση του στα τέλη του 2022 πυροδοτώντας ποικίλες αντιδράσεις σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς που επέφερε στον κλάδο του μάρκετινγκ. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν τα πλεονεκτήματα, οι προκλήσεις και τα προβλήματα του ChatGPT στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι βιβλιογραφική ανασκόπηση της ήδη υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με την ΤΝ και το ChatGPT αλλά και έρευνα στην οποία αναλύονται οι χρήσεις του ChatGPT στον κλάδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ με πεδία εφαρμογής τη δημιουργία περιεχομένου, την εύρεση λέξεων-κλειδιών, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τον σχεδιασμό περιεχομένου. Στα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της έρευνας αποδεικνύεται πως το ChatGPT είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ μέσα από τις πολλαπλές ενέργειες και εφαρμογές που προσφέρει. Ωστόσο, είναι απαραίτητη η ανθρώπινη παρέμβαση για τη διόρθωση και προσαρμογή των παραγόμενων αποτελεσμάτων, εξασφαλίζοντας έτσι την ποιότητα και την σωστή χρήση τους στα πεδία εφαρμογής του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ειδική αναφορά θα γίνει στις επεκτάσεις και μελλοντικές έρευνες που πιθανόν να προκύψουν μετέπειτα της ερευνητικής μας συμβολής στην ακαδημαϊκή κοινότητα. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. (EL)
Submitted by ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ([email protected]) on 2024-11-10T20:12:06Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) PaschalidouIoannaMsc2024.pdf: 3842093 bytes, checksum: 55a23ce588cd48438cd132ca917857d2 (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2024-11-11T12:32:24Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) PaschalidouIoannaMsc2024.pdf: 3842093 bytes, checksum: 55a23ce588cd48438cd132ca917857d2 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2024-11-11T12:32:24Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) PaschalidouIoannaMsc2024.pdf: 3842093 bytes, checksum: 55a23ce588cd48438cd132ca917857d2 (MD5) Previous issue date: 2024-10-10 (EN)


ChatGPT (EN)
Artificial Intelligent (EN)
Digital Marketing (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (EL)

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.