Σχεδιασμός και υλοποίηση παρέμβασης βασισμένη στο μοντέλο διδασκαλίας αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησης: μια μελέτη περίπτωσης δύο νέων με νοητική αναπηρία

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός και υλοποίηση παρέμβασης βασισμένη στο μοντέλο διδασκαλίας αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησης: μια μελέτη περίπτωσης δύο νέων με νοητική αναπηρία (EL)

Σταθάκης, Μάριος (EL)

Καρτασίδου, Λευκοθέα (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2024
2024-12-20T09:19:58Z


Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. (EL)
Στην παρούσα εργασία ελέγχθηκαν τα αποτελέσματα της επίδρασης μιας παρέμβασης βασισμένης στο μοντέλο διδασκαλίας αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησης (SDLMI), σε δύο νέους με νοητική αναπηρία. Ερευνήθηκε εάν υπήρξαν διαφορές, μετά την εφαρμογή του SDLMI, στους τομείς της αυτονομίας και της αυτορρύθμισης της κλίμακας ARC (Τhe Arc’s Self-determination Scale) των δύο συμμετεχόντων. Επίσης, ερευνήθηκε εάν επιτεύχθηκαν οι ατομικοί στόχοι που τέθηκαν από κάθε συμμετέχοντα κατά την εφαρμογή του SDLMI, κάνοντας χρήση των τεχνικών της αυτοκαταγραφής και της αυτοδιδασκαλίας. Η παρέμβαση χρησιμοποίησε ατομικό πειραματικό σχεδιασμό για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης, δεδομένα συλλέχθηκαν μετά από συστηματική παρατήρηση των συμμετεχόντων επιτρέποντας την εξέταση της πορείας των στόχων τους ως αποτέλεσμα της εισαγωγής της παρέμβασης. Και οι δύο συμμετέχοντες αύξησαν τα σκορ τους στον τομέα της αυτορρύθμισης, ενώ μόνο ο ένας στην τομέα της αυτονομίας, με τον δεύτερο να παρουσιάζει μια μικρή μείωση. Και οι δύο συμμετέχοντες πέτυχαν τους στόχους τους, συγκεντρώνοντας υψηλά ποσοστά επίτευξης, με την εισαγωγή της παρέμβασης. Μάλιστα, διατήρησαν υψηλά ποσοστά επίτευξης του στόχου τους αφού απομακρύνθηκε η παρέμβαση. (EL)
Submitted by ΜΑΡΙΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ (lls23035@uom.edu.gr) on 2024-12-18T18:12:01Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 701 bytes, checksum: 42fd4ad1e89814f5e4a476b409eb708c (MD5) StathakisMariosMsc2024.pdf: 1059646 bytes, checksum: 10270b6526aaa91b88698704ad4574da (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά (balta@uom.gr) on 2024-12-20T09:19:58Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 701 bytes, checksum: 42fd4ad1e89814f5e4a476b409eb708c (MD5) StathakisMariosMsc2024.pdf: 1059646 bytes, checksum: 10270b6526aaa91b88698704ad4574da (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2024-12-20T09:19:58Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 701 bytes, checksum: 42fd4ad1e89814f5e4a476b409eb708c (MD5) StathakisMariosMsc2024.pdf: 1059646 bytes, checksum: 10270b6526aaa91b88698704ad4574da (MD5) Previous issue date: 2024-12-19 (EN)


Αυτοπροσδιορισμός (EL)
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση (EL)
Διδακτικό μοντέλο αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησης (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (EL)

CC0 1.0 Παγκόσμια (EL)
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.