Στρατηγική εσωτερικής επικοινωνίας και εργασιακή ικανοποίηση: μελέτη στις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγική εσωτερικής επικοινωνίας και εργασιακή ικανοποίηση: μελέτη στις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης (EL)
Internal communication strategy and job satisfaction: a study of export companies in Thessaloniki (EN)

Λίτσκα, Φωτεινή (EL)

Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2025
2025-02-10T06:27:27Z


Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025. (EL)
Η εσωτερική επικοινωνία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη διαμόρφωση σωστής οργανωτικής δομής, αύξησης της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, καθώς και της δέσμευσης των υπαλλήλων, ασκώντας άμεσα μεγάλη επιρροή στην εργασιακή ικανοποίηση και το ψυχολογικό αντίκτυπο των εργαζομένων. Με την παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζεται η σύνδεση μεταξύ της στρατηγικής εσωτερικής επικοινωνίας που ακολουθείται, με το βαθμό της εργασιακής ικανοποίησης, εστιάζοντας στις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης. Με δεδομένη την ύπαρξη έντονου ανταγωνισμού στον κλάδο και σύνθετων απαιτήσεων που χαρακτηρίζουν τις εξαγωγικές δραστηριότητες, αναλύεται ο ρόλος που παίζει η εσωτερική επικοινωνία στην ενίσχυση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των εργαζομένων, καθώς και της συμβολής τους στη συνολική απόδοση της επιχείρησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν μια θετική συσχέτιση μεταξύ της αποτελεσματικής εσωτερικής επικοινωνίας και της αυξημένης εργασιακής ικανοποίησης. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ανοιχτό σύστημα επικοινωνίας και σαφείς διαύλους επικοινωνίας, τείνουν να διατηρούν τα επίπεδα ικανοποίησης μεταξύ των εργαζομένων τους υψηλότερα, γεγονός που έχει θετική επιρροή τόσο την προσωπική τους απόδοση όσο και την επιτυχία του οργανισμού συνολικά. Τα ευρήματα αυτά επιβεβαιώνουν την ανάγκη για την καθιέρωση μιας ανώτερης στρατηγικής επικοινωνίας στις εξαγωγικές επιχειρήσεις, με στόχο τη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας και της επαγγελματικής δέσμευσης. (EL)
Approved for entry into archive by ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΧΑΝΤΑΒΑΡΙΔΟΥ ([email protected]) on 2025-02-10T06:27:26Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 701 bytes, checksum: 42fd4ad1e89814f5e4a476b409eb708c (MD5) LitskaFoteiniMBA2025.pdf: 862117 bytes, checksum: e79d96522ed1f24587fd52125bfbfc18 (MD5) (EN)
Submitted by ΦΩΤΕΙΝΗ ΛΙΤΣΚΑ ([email protected]) on 2025-02-08T21:32:21Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 701 bytes, checksum: 42fd4ad1e89814f5e4a476b409eb708c (MD5) LitskaFoteiniMBA2025.pdf: 862117 bytes, checksum: e79d96522ed1f24587fd52125bfbfc18 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2025-02-10T06:27:27Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 701 bytes, checksum: 42fd4ad1e89814f5e4a476b409eb708c (MD5) LitskaFoteiniMBA2025.pdf: 862117 bytes, checksum: e79d96522ed1f24587fd52125bfbfc18 (MD5) Previous issue date: 2025-01-30 (EN)


Εσωτερική επικοινωνία (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)

CC0 1.0 Παγκόσμια (EL)
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.