Η επίδραση του influencer marketing στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση του influencer marketing στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών (EL)

Καραβάτση, Ιωάννα (EL)

Βλαχοπούλου, Μάρω (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2025
2025-02-11T07:40:30Z


Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί ένα θεωρητικό υπόδειγμα και να διερευνηθεί εμπειρικά το influencer marketing και πως αυτό επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Το influencer marketing (μάρκετινγκ επιρροής) είναι μια στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ η οποία περιλαμβάνει τη συνεργασία με άτομα με επιρροή, γνωστά ως influencers, με σκοπό την προώθηση μιας υπηρεσίας, ενός προϊόντος ή μιας επωνυμίας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία θα διερευνήσει πώς τα άτομα επιρροής επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και με ποιον τρόπο μπορεί να μετρηθεί η αποτελεσματικότητά τους. Η μεθοδολογία που θα ακολουθήσουμε βασίζεται σε βιβλιογραφική επισκόπηση πρόσφατων άρθρων σχετικά με το παραπάνω ερευνητικό ερώτημα και τη συλλογή εμπειρικών ερευνών σχετικά με τους βασικούς επιδρώντες παράγοντες. Θα ακολουθήσει πρωτογενής μελέτη. Η συνεισφορά της έρευνας είναι να αναδείξει μέσω μιας ποσοτικής έρευνας, συγκεκριμένα ερωτηματολογίων αν οι καταναλωτές επηρεάζονται από τους influencers και αν τελικά αξίζει οι επιχειρήσεις να επενδύσουν σε αυτό το είδος μάρκετινγκ. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025. (EL)
Submitted by ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΒΑΤΣΗ (mba24058@uom.edu.gr) on 2025-02-10T17:00:17Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) KaravatsiIoannaMsc2025.pdf: 1764269 bytes, checksum: 95a981cefff59bad35df5b644dec99ea (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2025-02-11T07:40:30Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) KaravatsiIoannaMsc2025.pdf: 1764269 bytes, checksum: 95a981cefff59bad35df5b644dec99ea (MD5) Previous issue date: 2025 (EN)
Approved for entry into archive by ΣΟΦΙΑ ΒΟΖΑΝΑ (svozana@uom.edu.gr) on 2025-02-11T07:40:30Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) KaravatsiIoannaMsc2025.pdf: 1764269 bytes, checksum: 95a981cefff59bad35df5b644dec99ea (MD5) (EN)


micro influencers (EL)
μάρκετινγκ επιρροής (EL)
απόδοση influencer (EL)
influencer marketing (EL)
σχόλια (EL)
κοινοποιήσεις (EL)
influencers ROI (EL)
likes (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)