Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί ένα θεωρητικό υπόδειγμα και να διερευνηθεί εμπειρικά το influencer marketing και πως αυτό επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Το influencer marketing (μάρκετινγκ επιρροής) είναι μια στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ η οποία περιλαμβάνει τη συνεργασία με άτομα με επιρροή, γνωστά ως influencers, με σκοπό την προώθηση μιας υπηρεσίας, ενός προϊόντος ή μιας επωνυμίας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία θα διερευνήσει πώς τα άτομα επιρροής επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και με ποιον τρόπο μπορεί να μετρηθεί η αποτελεσματικότητά τους. Η μεθοδολογία που θα ακολουθήσουμε βασίζεται σε βιβλιογραφική επισκόπηση πρόσφατων άρθρων σχετικά με το παραπάνω ερευνητικό ερώτημα και τη συλλογή εμπειρικών ερευνών σχετικά με τους βασικούς επιδρώντες παράγοντες. Θα ακολουθήσει πρωτογενής μελέτη. Η συνεισφορά της έρευνας είναι να αναδείξει μέσω μιας ποσοτικής έρευνας, συγκεκριμένα ερωτηματολογίων αν οι καταναλωτές επηρεάζονται από τους influencers και αν τελικά αξίζει οι επιχειρήσεις να επενδύσουν σε αυτό το είδος μάρκετινγκ.
(EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025.
(EL)
Submitted by ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΒΑΤΣΗ (mba24058@uom.edu.gr) on 2025-02-10T17:00:17Z
No. of bitstreams: 2
license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5)
KaravatsiIoannaMsc2025.pdf: 1764269 bytes, checksum: 95a981cefff59bad35df5b644dec99ea (MD5)
(EN)
Made available in DSpace on 2025-02-11T07:40:30Z (GMT). No. of bitstreams: 2
license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5)
KaravatsiIoannaMsc2025.pdf: 1764269 bytes, checksum: 95a981cefff59bad35df5b644dec99ea (MD5)
Previous issue date: 2025
(EN)
Approved for entry into archive by ΣΟΦΙΑ ΒΟΖΑΝΑ (svozana@uom.edu.gr) on 2025-02-11T07:40:30Z (GMT) No. of bitstreams: 2
license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5)
KaravatsiIoannaMsc2025.pdf: 1764269 bytes, checksum: 95a981cefff59bad35df5b644dec99ea (MD5)
(EN)