Η τεχνητή νοημοσύνη στις διαφημιστικές πρακτικές: οφέλη και προκλήσεις

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η τεχνητή νοημοσύνη στις διαφημιστικές πρακτικές: οφέλη και προκλήσεις (EL)
Artificial intelligence in advertising practices: benefits and challenges (EN)

Τοπαλίδου, Ευαγγελία (EL)

Μαυραγάνη, Ελένη (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2025
2025-02-19T12:56:02Z


Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025. (EL)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης των μεταπτυχιακών μου σπουδών στο πρόγραμμα του ΜΒΑ του τμήματος της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Κατά την βιβλιογραφική συγγραφή μελετήθηκαν πηγές που αφορούσαν το θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης σε αρκετούς κλάδους εργασίας και πιο συγκεκριμένα σε αυτόν του Μάρκετινγκ . Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι μία τεχνολογία συνεχώς αναπτυσσόμενη και σταδιακά εισερχόμενη σε όλο και περισσότερους τομείς με χρήση σε ένα μεγάλο όγκο πληροφοριακών συστημάτων. Ο κλάδος του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης είναι ένας κλάδος πρωτοποριακός απομακρυσμένος από προκαταλήψεις. Στη συνέχεια, και με στόχο να διερευνηθεί ο βαθμός εισαγωγής της ΑΙ σε ένα περιβάλλον με τεχνολογίες Μάρκετινγκ τέθηκε ένα βασικό ερευνητικό ερώτημα το οποίο διασπάστηκε σε τρία δευτερεύοντα. Τα ερωτήματα αυτά αφορούσαν τα οφέλη και τις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο της Διαφήμισης, τον βαθμό αξιοποίησής της από τις εταιρείες στο πλαίσιο εκπόνησης των στρατηγικών τους και, τέλος, τις προβλέψεις των ίδιων των εργαζομένων όσον αφορά την συνύπαρξή τους με την ΑΙ στο εσωτερικό μιας επιχείρησης. Για να τεθούν απαντήσεις στα προαναφερθέντα ερωτήματα, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο βασισμένο σε κλίμακα Likert και διανεμήθηκε σε εταιρείες του ίδιου κλάδου στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Συλλέγοντας και συγκεντρώνοντας τα αποτελέσματα ακολούθησε η ποσοτική ανάλυσή τους με σκοπό πάντα την σύνθεση συμπερασμάτων. Το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε είναι η θετική στάση των εργαζομένων του Μάρκετινγκ σχετικά με τις εφαρμογές της ΑΙ στον κλάδο. Παρόλα αυτά η έλλειψη εκπαίδευσης των εργαζομένων και η άμεση ανάγκη για την προσαρμογή τους στην νέα πραγματικότητα είναι το ζήτημα που φαίνεται να απασχολεί περισσότερο τις επιχειρήσεις του Μάρκετινγκ. Τέλος, πραγματοποιήθηκαν προτάσεις προς τις ίδιες τις εταιρείες του κλάδου, ώστε να επιτευχθεί μία ομαλή συνύπαρξη των δύο πλευρών στο εγγύς μέλλον. (EL)
Submitted by ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ (mba24029@uom.edu.gr) on 2025-02-18T17:15:58Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) Διπλωματική Εργασία Τοπαλίδου Ευαγγελία MBA 2025.pdf: 7204539 bytes, checksum: 8371a6d93d3ac1dbf40d53301c3b3017 (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά (balta@uom.gr) on 2025-02-19T12:56:02Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) Διπλωματική Εργασία Τοπαλίδου Ευαγγελία MBA 2025.pdf: 7204539 bytes, checksum: 8371a6d93d3ac1dbf40d53301c3b3017 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2025-02-19T12:56:02Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 805 bytes, checksum: 4460e5956bc1d1639be9ae6146a50347 (MD5) Διπλωματική Εργασία Τοπαλίδου Ευαγγελία MBA 2025.pdf: 7204539 bytes, checksum: 8371a6d93d3ac1dbf40d53301c3b3017 (MD5) Previous issue date: 2025-01-31 (EN)


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.