Πολυκριτηριακή ανάλυση της αποτελεσματικότητας ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Macedonia   

Αποθετήριο :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πολυκριτηριακή ανάλυση της αποτελεσματικότητας ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων (EL)

Υφαντή, Ελένη (EL)

Παπαθανασίου, Ιάσων (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2025-04-28T07:33:24Z
2024


Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον με τη χρήση του εργαλείου PROMETHEE. Σε αυτό το πλαίσιο, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος PROMETHEE, προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που πραγματοποίησε η εταιρεία POWER Z στην Ελλάδα, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της εμπορίας και διανομής ηλεκτρολογικού υλικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η μεθοδολογία PROMETHEE μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την εταιρεία POWER Z να εκτιμήσει την αποτελεσματικότητα των σεμιναρίων που πραγματοποιεί εντός της επιχείρησης. Πρώτο βήμα της διαδικασίας αποτέλεσε ο καθορισμός επτά βασικών κριτηρίων και της βαρύτητάς τους βάση των οποίων αξιολογήθηκαν τα σεμινάρια. Τα κριτήρια αυτά, ανάλογα με τον βαθμό της σημαντικότητας που προέκυψε, ήταν τα εξής: 1) Κατάρτιση εισηγητή, 2) Σύνδεση θεωρίας-πράξης, 3) Χρησιμότητα θεματολογίας (Προσωπικό ενδιαφέρον/ Υπηρεσιακή ανάγκη), 4) Χρονική Επάρκεια Σεμιναρίου, 5) Προσφορά ερεθίσματος, στοχασμού και εξέλιξης, 6) Ποιότητα παρεχόμενης εκπαίδευσης και 7) Οργανωτική και Διοικητική υποστήριξη. Με βάση λοιπόν αυτά τα κριτήρια, η σειρά κατάταξης των εκπαιδευτικών σεμιναρίων που εφάρμοσε η POWER Z, σύμφωνα με την αποτελεσματικότητά τους, ήταν η εξής: 1) Time Management: Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου, 2) Ομάδα, Συνεργασία και Αποτελεσματική Συνεργασία, 3) Team Building, 4) Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού & Ηγεσία, 5) Upgrade selling skills, 6) Εξυπηρέτηση Πελατών και Βέλτιστες Τεχνικές Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας 7) Μην Πουλάτε, κάντε τους άλλους να αγοράσουν, 8) Ανάπτυξη βιομηχανικών πωλήσεων και 9) Σύγχρονες Μορφές Πωλήσεων. Συνεπώς, η PROMETHEE μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, ιδίως όταν υπάρχουν πολλαπλά κριτήρια ή χαρακτηριστικά που πρέπει να ληφθούν υπόψη στο ολοένα και πιο σύνθετο επιχειρηματικό περιβάλλον. (EL)
Submitted by ΕΛΕΝΗ ΥΦΑΝΤΗ ([email protected]) on 2025-04-28T07:27:40Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) ΥΦΑΝΤΗ ΕΛΕΝΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_03_09.pdf: 1459344 bytes, checksum: fe26be5ef826d196bea9f7a54e284458 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2025-04-28T07:33:24Z (GMT). No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) ΥΦΑΝΤΗ ΕΛΕΝΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_03_09.pdf: 1459344 bytes, checksum: fe26be5ef826d196bea9f7a54e284458 (MD5) Previous issue date: 2024-09-04 (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2025-04-28T07:33:24Z (GMT) No. of bitstreams: 2 license_rdf: 799 bytes, checksum: f7d494f61e544413a13e6ba1da2089cd (MD5) ΥΦΑΝΤΗ ΕΛΕΝΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_03_09.pdf: 1459344 bytes, checksum: fe26be5ef826d196bea9f7a54e284458 (MD5) (EN)


Αξιολόγηση (EL)
Μέθοδος PROMETHEE (EL)
Ελλάδα (EL)
Ενδοεπιχειρησιακά Σεμινάρια (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (EL)

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.