Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας: ανάπτυξη διαδικασίας λήψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας

Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας: ανάπτυξη διαδικασίας λήψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας (EL)
Marketing of high technology: development of a decision making procedure for the introduction of new high tech products (EN)

Φωτιάδης, Θωμάς (EL)

Χαραμής, Γεώργιος (EL)
Ζώτος, Γεώργιος (EL)
Κάτσικας, Σωκράτης (EL)
Μάλλιαρης, Πέτρος (EL)
Πανηγυράκης, Γεώργιος (EL)
Σιώμκος, Γεώργιος (EL)
Τσιότρας, Γεώργιος (EL)
Αλεξανδράκης, Αθανάσιος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2004
2006-10-24T05:00:11Z


008/2004
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή. (EL)
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004. (EL)
του Φωτιάδη Θωμά (EL)
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.549-564). (EL)
Η παρούσα διατριβή αφορά στην ανάπτυξη μιας διαδικασίας λήψης απόφασης για την ορθολογικότερη και πιο αποτελεσματική εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας στο ταραχώδες και εξαιρετικά ρευστό περιβάλλον των αγορών υψηλής τεχνολογίας. Κύριος στόχος του θεωρητικού μοντέλου που αναπτύχθηκε με ιδιαίτερη έμφαση στο αγορακεντρικό και στρατηγικό του χαρακτήρα του, είναι η συστημική προσέγγιση των εξειδικευμένων δυνατοτήτων των τμημάτων Μάρκετινγκ και Έρευνας / Ανάπτυξης, των τμημάτων δηλαδή τα οποία φέρουν τον πλέον καίριο ρόλο στην καινοτομική διαδικασία. Μέσω του μοντέλου ολοκλήρωσης που προτείνεται, επιτυγχάνεται η ορθολογικότερη διαχείριση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, βελτιώνεται η μαθησιακή καμπύλη εμπειρίας, μειώνεται η σύμφυτα ενυπάρχουσα αβεβαιότητα των αγορών υψηλής τεχνολογίας, και, αλυσιδωτά, επιτυγχάνεται η αποτελεσματική σύντμηση του χρόνου εισαγωγής. Το υπόδειγμα επιβεβαιώνεται μέσω εμπειρικών μελετών περιπτώσεων, και συνεπικουρείται από λογισμικό το οποίο έχει αναπτυχθεί ειδικά για την υποστήριξη των στόχων της ολοκλήρωσης των δύο (κυρίως) λειτουργικών τμημάτων και του θεωρητικού πλαισίου εν γένει. (EL)
An innovative decision making procedure is expounded in the present dissertation. This procedure concerns decision-making about New High Tech products, and their introduction into the uncertain, volatile, turbulent environment of the market through the systemic approach-operational coexistence of Marketing with Research and Development. Coordination-evaluation and circulation of information is optimized, while quality and quantity aspects are expanded. Also, the aspect of market orientation use of information, is developed. The procedure makes the effective distribution of resources and time possible, and optimizes the learning experience curve of the company guaranteeing that pointless and insubstantial actions are reduced, and that errors are incorporated in the decision making algorithm. In addition, it brings down the immanent features of uncertainty and cuts the introduction time of New High Tech products into the market. The strategic orientation of the suggested theoretical framework, the emphasis laid on the market orientation approach as well as the software-which was developed for the purposes of the present framework-support and encourage the reasoning of the decision-making procedure, concerning the introduction of New High-Tech products into the market. At the same time, it includes-within the decision making mechanism-the parameter of the achieved completion degree. (EN)
Submitted by Elisavet Chantavaridou ([email protected]) on 2006-10-24T05:00:10Z No. of bitstreams: 2 Φωτιάδης Θωμάς.pdf: 9645245 bytes, checksum: fe351cc0071efb8e87a0a45c1a251acb (MD5) exofyllo.pdf: 581630 bytes, checksum: 63437c26a60b9f1228288cb4dae19349 (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2006-10-24T05:00:11Z (GMT). No. of bitstreams: 2 Φωτιάδης Θωμάς.pdf: 9645245 bytes, checksum: fe351cc0071efb8e87a0a45c1a251acb (MD5) exofyllo.pdf: 581630 bytes, checksum: 63437c26a60b9f1228288cb4dae19349 (MD5) (EN)


Συστημική προσέγγιση (EL)
Τεχνολογική αβεβαιότητα (EL)
Ολοκλήρωση τμημάτων μάρκετινγκ - έρευνας / ανάπτυξης (EL)
Διαδικασία λήψης απόφασης (EL)
Αβεβαιότητα καταναλωτή (EL)
Μάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίας (EL)
Ρευστά, ταραχώδη περιβάλλοντα (EL)
Τεχνολογία (EL)
Turbulent, volatile, tumultuous environment (EN)
Integration of marketing and research and development (EN)
Consumer uncertainty (EN)
Technology (EN)
Decision making procedure (EN)
Marketing of high technology (EN)
Technological uncertainty (EN)
Systemic approach (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (ΟΔΕ) (EL)

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί. (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)