Βελτίωση της ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών στις υπηρεσίες υγείας: εφαρμογή σε κλινικές νοσοκομείου

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2006 (EN)

Βελτίωση της ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών στις υπηρεσίες υγείας: εφαρμογή σε κλινικές νοσοκομείου

Κόιος, Αθανάσιος-Ιωάννης

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Τσιότρας, Γεώργιος

ΔΙΠ ΜΒΑ/3
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Greek

2006-12-28T12:16:12Z
2000


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)