Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσης

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσης

Αθανασίου, Αγλαϊα-Φωτεινή

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανδρονικίδης, Ανδρέας

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/43

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Ελληνική γλώσσα

2008
2009-03-20T08:46:36Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.