Ποιότητα στην εκπαίδευση και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους: μια προσπάθεια διερεύνησης της σχέσης ποιότητας στην εκπαίδευση και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Εφαρμογή του μοντέλου Kano στην περίπτωση των εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης στον Εύοσμο και Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)

Ποιότητα στην εκπαίδευση και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους: μια προσπάθεια διερεύνησης της σχέσης ποιότητας στην εκπαίδευση και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Εφαρμογή του μοντέλου Kano στην περίπτωση των εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης στον Εύοσμο και Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης

Χατζηδημητριάδου, Χρυσάνθη

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Βασιλειάδης, Χρήστος

Στην παρούσα εργασία διερευνούμε αφενός τη σχέση μεταξύ της ποιότητας και της επαγγελματικής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση γενικά (βιβλιογραφική έρευνα ) και αφετέρου το βαθμό επίδρασης των παραγόντων ικανοποίησης και των απαιτήσεων (αναγκών), των οποίων η πληρότητα ή όχι οδηγούν σε ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια, των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη στα δημοτικά σχολεία των Δήμων Ευόσμου/Δυτική Θεσσαλονίκη και Καλαμαριάς/Ανατολική Θεσσαλονίκη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας προσεγγίζονται θεωρητικά οι έννοιες «ποιότητα», «ποιότητα στην εκπαίδευση», «επαγγελματική ικανοποίηση» και τρόποι μέτρησής της, «επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών». Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνεται. βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας της εκπαίδευσης και της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από την εργασία τους, η οποία μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι δύο έννοιες είναι πολύ στενά, αμφίδρομα και αναλογικά συνδεδεμένες. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η διερεύνηση με την εφαρμογή του μοντέλου Kano, των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση /δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Ευόσμου και Καλαμαριάς, η οποία έδειξε ότι οι εκπαιδευτικοί αντλούν μεγαλύτερη ικανοποίηση από την ίδια την εργασία τους κατά πρώτο λόγο και ακολουθούν οι συνθήκες εργασίας και οι αμοιβές. Ο παράγοντας που συμβάλλει λιγότερο στην ικανοποίηση των εκπαιδευτικών βρέθηκε ότι είναι η εποπτεία.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Μοντέλο Kano
Ποιότητα στην εκπαίδευση
Επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών
Παράγοντες επαγγελματικής ικανοποίησης


Greek

2011
2011-05-10T13:40:36Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)