The Green Brand: a case of image, satisfaction and trust.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)

The Green Brand: a case of image, satisfaction and trust.

Κιλμπασάνης, Αλέξανδρος

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Ανδρονικίδης, Ανδρέας

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Έλεγχος μοντέλου για την πράσινη αξία μάρκας σε ελληνικό δείγμα νέων. Καλύπτονται θέματα πράσινου μάρκετινγκ όπως τμηματοποίηση "πράσινων" καταναλωτών, αξία μάρκας, integrated marketing communications, greenwashing κ.α. Επιβεβαιώνεται ο σημαντικός ρόλος που παίζειη πράσινη εικόνα της μάρκας στην ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Green Brand
Green Brand Equity
Brand Equity
Greenwash
Brand Image
Green Satisfaction
SEM
Marketing


English

2012
2012-10-11T08:52:45Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)