Μοντέλο αξιολόγησης ελκυστικότητας επιχειρηματικού Κλάδου και ανταγωνιστικότητας προϊόντων επιχειρήσεων.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)

Μοντέλο αξιολόγησης ελκυστικότητας επιχειρηματικού Κλάδου και ανταγωνιστικότητας προϊόντων επιχειρήσεων.

Τσαλαγεώργος, Σπυρίδων

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Σουμπενιώτης, Δημήτριος

Στη διπλωματική εργασία αυτή θα αναλύσουμε την πορεία ανάπτυξης των τεχνικών αυτών και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη στρατηγικών από τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια θα αναπτύξουμε και θα αναλύσουμε διεξοδικά την μέθοδο που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της παρούσας διπλωματικής. Αποτελεί ένα μαθηματικό μοντέλο, βασισμένο στις απλές αρχές της γραμμικής άλγεβρας, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στην εκάστοτε επιχείρηση να βασίζει τις αποφάσεις της σε μια ποσοτικοποιημένη ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μέσα από μια διαδικασία βαθμολόγησης των μεταβλητών που τα επηρεάζουν. Τέλος, θα εφαρμόσουμε το μαθηματικό μοντέλο για την αξιολόγηση ελκυστικότητας επιχειρηματικού κλάδου σε ένα πραγματικό case study, για να δούμε τη χρήση του μοντέλου με πραγματικά δεδομένα από manager στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο και να αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα του αλλά και τα αδύνατα σημεία του.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Μήτρες
Ελκυστικότητα κλάδου
Διανυσματικό μοντέλο
Ανταγωνιστικότητα
Μοντέλο ελκυστικότητας


Greek

2012-10-15T19:51:39Z
2012


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)