Μελέτη της εικόνας του IQOS: συμπεριφορά καταναλωτών και αγοραστικές συνήθειες

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
ΠΥΞΙΔΑ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη της εικόνας του IQOS: συμπεριφορά καταναλωτών και αγοραστικές συνήθειες (EL)
Study of IQOS brand image: consumer behavior and buying habits (EN)

Καραμπούλα, Ιωάννα (EL)

Πεχλιβάνος, Λάμπρος (EL)
Σταθακόπουλος, Βλάσιος (EL)

Text

2025-03-26T19:11:49Z
18-10-2024
2024-10-28 23:20:34


Η παρούσα έρευνα εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση του IQOS και τις συνέπειες αυτής της υιοθέτησης, όπως η πιστότητα, το Word of Mouth (WOM) και η ικανοποίηση των χρηστών. Με δείγμα 152 χρηστών, διαπιστώθηκε ότι η αντιληπτή ποιότητα είναι ο πιο ισχυρός παράγοντας για την υιοθέτηση του προϊόντος, ενώ η εμπιστοσύνη στη μάρκα παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Αντίθετα, τα αντιληπτά οφέλη και η αυτο-αποτελεσματικότητα δεν είχαν στατιστικά σημαντική επίδραση. Η υιοθέτηση του IQOS σχετίζεται ισχυρά με την πιστότητα, την πρόθεση επικοινωνίας και την ικανοποίηση των χρηστών. (EL)
This research examines the factors that influence IQOS adoption and the consequences of such adoption, such as loyalty, Word of Mouth (WOM) and user satisfaction. With a sample of 152 users, it was found that perceived quality is the most powerful factor for product adoption, while brand loyalty also plays an important role. In contrast, the perceived benefits and self-efficacy had no statistically significant effect. The adoption of IQOS is strongly related to loyalty, communication intent and user satisfaction. (EN)


Συπεριφορά καταναλωτή (EL)
Διάδοση από στόμα σε στόμα (EL)
Εμπιστοσύνη στη μάρκα (EL)
Καινοτομία (EL)
Προϊόντα θέρμανσης καπνού (EL)
Innovation (EN)
Consumer behavior (EN)
Brand trust (EN)
Word of Mouth (WoM) (EN)
IQOS (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.