The impact of atmospherics on customer experience. Case study: automotive industries

This item is provided by the institution :
Athens University of Economics and Business   

Repository :
PYXIDA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση των atmospherics στην εμπειρία πελάτη. Μελέτη περίπτωσης: αυτοκινητοβιομηχανίες (EL)
The impact of atmospherics on customer experience. Case study: automotive industries (EN)

Παπαφραγκάκης, Εμμανουήλ (EL)

Καπερώνης, Σταύρος (EL)
Καρδαράς, Δημήτριος (EL)
Σιώμκος, Γεώργιος (EL)

Text

29-05-2023
2023-06-05 17:09:38
2025-03-26T19:04:50Z


Οι ανθρώπινες αισθήσεις πάντα επηρέαζαν τις αντιλήψεις των ανθρώπων για το περιβάλλον και τα αντικείμενα. Τον τελευταίο καιρό, υπήρξε μια έκρηξη στην έρευνα για τις ανθρώπινες αισθήσεις, χάρη στην άνοδο της οικονομίας της εμπειρίας. Το αισθητηριακό μάρκετινγκ έχει επίσης πάρει το επίκεντρο, με ερευνητές από διάφορους κλάδους να εμβαθύνουν στο συναρπαστικό πεδίο. Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι η δημιουργία αξίας στο μάρκετινγκ εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την παροχή συναρπαστικών και σαγηνευτικών εμπειριών που διεγείρουν τις ανθρώπινες αισθήσεις. Αν και αυτό δεν είναι μια νέα ιδέα, υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να διερευνηθούν όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο το αισθητηριακό μάρκετινγκ συμβάλλει στην εμπειρία και την ισότητα της επωνυμίας. Η δημιουργία αξίας, όπως τονίζεται από τη λογική που κυριαρχεί στις υπηρεσίες, βασίζεται σε ολόκληρη την εμπειρία εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένου του κατασκευαστή και του καταναλωτή. Σχεδιάζοντας και δημιουργώντας πολυαισθητηριακές εμπειρίες επωνυμίας, οι κατασκευαστές μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επωνυμίας τους και να προσφέρουν στους καταναλωτές μεγαλύτερη αξία. Σε αυτή τη διατριβή, στοχεύουμε να διερευνήσουμε πώς το αισθητηριακό μάρκετινγκ συμβάλλει στη δημιουργία αξίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η αισθητηριακή, η συναισθηματική και η αρμονική εμπειρία έχουν θετική σχέση με την εικόνα της επωνυμίας, η οποία δημιουργεί την αξία του καταναλωτή ως εμπειρία. Συνολικά, η διατριβή συμβάλλει στη διαδικασία δημιουργίας αξίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου συνδέοντας το αισθητηριακό μάρκετινγκ με το branding και τη λογική που κυριαρχεί στις υπηρεσίες, με την αρμονία που τα ενώνει. (EL)
Human senses have always had an impact on how individuals perceive their surroundings and surrounding items. The evolution of the experience economy has led to a significant growth in research on human senses and the recruitment of academics from numerous research fields, including sensory marketing. Research in the marketing field emphasizes that value is produced when customers connect with brands, goods, and servicescapes that are interesting and enjoyable to experience. According to the concept of the service-dominant logic, value is produced by the services that surround the product, such as the experience, which involves both producers and consumers. Although sensory marketing has partially been used to describe this, little is known about the role that sensory marketing cues have in brand experience and brand value. The manufacturer's objective is to plan and build a multisensory brand experience supported by the human senses leading to customer value as well as to improve the brand as an image. Theoretically, it is stressed that producing value is a service process. Therefore, the goal of this dissertation is to comprehend and clarify how sensory marketing is used to generate value inside an automobile. The findings demonstrate a favorable association between sensory, emotional, and harmonic experience and brand image, which creates consumer value as an experience. Overall, by connecting sensory marketing, branding, and service-dominant logic with harmony between these, the dissertation adds to the process of producing value in the interior of the automobile. (EN)


Ατμόσφαιρα (EL)
Αυτοκινητοβιομηχανία (EL)
Εμπειρία πελάτη (EL)
Customer experience (EN)
Atmospherics (EN)
Automotive (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)