This item is provided by the institution :
Athens University of Economics and Business   

Repository :
PYXIDA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πληροφοριακά συστήματα και CRM συστήματα στο μάρκετινγκ (EL)
Information systems and CRM systems in maketing (EN)

Καψιώχα, Βασιλική (EL)

Πουλούδη, Αθανασία (EL)
Μούρτος, Ιωάννης (EL)
Πολυμενάκου, Αγγελική (EL)

Text

2025-03-26T19:52:41Z
2020
2020-01-30 20:13:35


H παρούσα διπλωματική θα καλύψει την πλήρη εικόνα της πρακτικής άσκησης και των δραστηριοτήτων που πραγματοποίησα στη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά θα προσεγγίσει και τη σημαντικότητα των πληροφοριακών συστημάτων σε ένα τμήμα, το οποίο απαιτεί βελτιστοποίηση και ταχύτητα των δραστηριοτήτων του, προκειμένου να υπερτερεί από τους ανταγωνιστές του. (EL)
This internship took place in the context of completing my postgraduate studies in the Department of Management Science and Technology. This thesis will cover both the full picture of the trainees hips and activities I have done in this company as well as approximate the importance of information systems in a segment that requires optimization and speed of its activities so as to outperform competitors. (EN)


Πληροφοριακά συστήματα (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (EL)
Nestlé S.A. (EN)
Customer Relationship Management (CRM) (EN)
Information systems (EN)
Marketing (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)