Πληροφοριακά συστήματα και CRM συστήματα στο μάρκετινγκ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
ΠΥΞΙΔΑ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πληροφοριακά συστήματα και CRM συστήματα στο μάρκετινγκ (EL)
Information systems and CRM systems in maketing (EN)

Καψιώχα, Βασιλική (EL)

Πουλούδη, Αθανασία (EL)
Μούρτος, Ιωάννης (EL)
Πολυμενάκου, Αγγελική (EL)

Text

2025-03-26T19:52:41Z
2020
2020-01-30 20:13:35


H παρούσα διπλωματική θα καλύψει την πλήρη εικόνα της πρακτικής άσκησης και των δραστηριοτήτων που πραγματοποίησα στη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά θα προσεγγίσει και τη σημαντικότητα των πληροφοριακών συστημάτων σε ένα τμήμα, το οποίο απαιτεί βελτιστοποίηση και ταχύτητα των δραστηριοτήτων του, προκειμένου να υπερτερεί από τους ανταγωνιστές του. (EL)
This internship took place in the context of completing my postgraduate studies in the Department of Management Science and Technology. This thesis will cover both the full picture of the trainees hips and activities I have done in this company as well as approximate the importance of information systems in a segment that requires optimization and speed of its activities so as to outperform competitors. (EN)


Πληροφοριακά συστήματα (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (EL)
Nestlé S.A. (EN)
Customer Relationship Management (CRM) (EN)
Information systems (EN)
Marketing (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.