Η εφαρμογή της στρατηγικής του E-MARKETING στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η εφαρμογή της στρατηγικής του E-MARKETING στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα (EL)

Κήττα, Αφροδίτη (EL)

Νόττα, Ουρανία (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T13:01:23Z
2019-04-05
2022-05-13T12:15:30Z


Η εφαρμογή της στρατηγικής του E-MARKETING στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα (EL)
Μεταπτυχιακή εργασία = Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας & Τεχνολογίας Τροφίμων & Διατροφής =Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων, 2019 (α/α 10968) (EL)


Θεωρία διάχυσης της Τεχνολογίας (EL)
Αποδοτικότητα (EL)
Επιχειρήσεις ποτών (EL)
Επιχειρήσεις τροφίμων (EL)
Μοντέλο αποδοχής της Τεχνολογίας (EL)
Ανάλυση παραγόντων (EL)

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (EL)
Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας & Τεχνολογίας Τροφίμων & Διατροφής /Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.