Η εφαρμογή της στρατηγικής του E-MARKETING στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η εφαρμογή της στρατηγικής του E-MARKETING στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα (EL)

Κήττα, Αφροδίτη (EL)

Νόττα, Ουρανία (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T13:01:23Z
2019-04-05
2022-05-13T12:15:30Z


Η εφαρμογή της στρατηγικής του E-MARKETING στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα (EL)
Μεταπτυχιακή εργασία = Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας & Τεχνολογίας Τροφίμων & Διατροφής =Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων, 2019 (α/α 10968) (EL)


Θεωρία διάχυσης της Τεχνολογίας (EL)
Αποδοτικότητα (EL)
Επιχειρήσεις ποτών (EL)
Επιχειρήσεις τροφίμων (EL)
Μοντέλο αποδοχής της Τεχνολογίας (EL)
Ανάλυση παραγόντων (EL)

Greek

Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (EL)
Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας & Τεχνολογίας Τροφίμων & Διατροφής /Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (EL)

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)