Τέχνη - άνθρωπος και ανθρωπισμός, ο ρόλος της εκπαίδευσης steam στην καλλιέργεια της πολιτειότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τέχνη - άνθρωπος και ανθρωπισμός, ο ρόλος της εκπαίδευσης steam στην καλλιέργεια της πολιτειότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας. (EL)

Φραγκιαδάκη, Άννα-Ειρήνη (EL)

Παπανικολάου, Βάϊα (EL)

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία (EL)
Master thesis (EN)

2024-02-13
2024-10-07T13:18:01Z
2024-03-29T15:08:50Z


Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εντοπίσει τον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση STEAM μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της πολιτειότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό, επιλέγεται η διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το ερευνητικό εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί είναι αυτό της ημιδομημένης συνέντευξης. Μέσω της διεξαγωγής της προαναφερθείσας έρευνας, επιδιώκεται η απάντηση των κάτωθι ερευνητικών ερωτημάτων: 1. Ποια η άποψη των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας σχετικά με το κατά πόσο η εκπαίδευση STEAM μπορεί να δημιουργήσει ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες; 2. Ποια η άποψη των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας σχετικά με τον ρόλο (κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό) της εκπαίδευσης STEAM στο ελληνικό σχολικό πρόγραμμα; 3. Πώς μπορεί να συνδεθεί, κατά την άποψη των εκπαιδευτικών, η εκπαίδευση STEAM με την καλλιέργεια της πολιτειότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας - συμμετοχικότητας στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; (EL)
The purpose of this paper is to identify how STEAM education can contribute to the development of citizenship and social responsibility among secondary school students. For this purpose, it is selected to conduct qualitative research on secondary school teachers, while the research tool to be used is that of a semi-structured interview. By conducting the aforementioned research, the following research questions are answered: 1.What is the view of secondary school teachers on whether STEAM education can create active and responsible citizens? 2.What is the opinion of secondary school teachers regarding the role (social, economic, political) of STEAM education in the Greek school curriculum? 3.How, in the view of teachers, can STEAM education be linked to the cultivation of citizenship and social responsibility - participation among secondary school students? (EN)


Πολιτειότητα (EL)
Άνθρωπος (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Κοινωνική υπευθυνότητα (EL)
Δεξιότητες 21ου αιώνα (EL)
Steam (EN)

Greek

Σχολή Μηχανικών - Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)