Ο Γαστρονομικός Τουρισμός ως μοχλός οικονομικής ανάπτυξης. Η περίπτωση της Ελλάδας.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο Γαστρονομικός Τουρισμός ως μοχλός οικονομικής ανάπτυξης. Η περίπτωση της Ελλάδας. (EL)

Αλ Σααγιάχ, Αικατερίνη (EL)

Καπίκη, Σουλτάνα (EL)

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία (EL)
Master thesis (EN)

2020-02-18
2024-10-07T13:33:28Z
2022-07-25T11:18:39Z


Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού,2020 (α/α 11743) (EL)
Ο τουρισμός δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, αλλά μπορεί να υπερβεί την φέρουσα ικανότητα ενός μέρους, όταν είναι μαζικός. Ο γαστρονομικός τουρισμός σχετίζεται με τις εμπειρίες που αποκομίζει ο τουρίστας από τις τροφές και την κατανάλωση τους όταν ταξιδεύει. Ονομάζεται, επίσης, τουρισμός τροφών και τουρισμός υψηλής μαγειρικής. Αυτή η μορφή τουρισμού δεν σχετίζεται μόνο με την κατανάλωση τροφών και ποτών, αλλά και με τη συμμετοχή σε πολλές και διαφορετικές εκδηλώσεις, από φεστιβάλ για το φαγητό μέχρι επισκέψεις σε αγροκτήματα. Αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν μέρος του πολιτιστικού τουρισμού. Το αυθεντικό και καλά μαγειρεμένο φαγητό μπορεί να λειτουργήσει ως μαγνήτης για τους τουρίστες σε έναν προορισμό. Η γαστρονομία σχετίζεται με την απόλαυση καλού φαγητού και ποτού. Είναι η τέχνη που δημιουργεί εμπειρίες και συναισθήματα, κάνοντας έναν επισκέπτη μέρος της κουλτούρας του τόπου προορισμού. Τα τοπικά πιάτα έχουν μεγάλη επίδραση στις αποφάσεις των τουριστών όταν επιλέγουν τον τόπο των διακοπών τους. Η ποιοτική γαστρονομία είναι ένας αποφασιστικός παράγοντας για την ικανοποίηση του τουρίστα, καθώς δημιουργεί μνήμες που διαρκούν σχετικά με την εμπειρία που βίωσε. Ο γαστρονομικός τουρισμός έχει θετική επίδραση στην οικονομία, τις θέσεις εργασίας και την τοπική πολιτιστική κληρονομιά, καθώς οι τουρίστες θέλουν να μάθουν όχι μόνο για την τοπική κουζίνα, αλλά και την προέλευση της και για τον τρόπο παραγωγής της. Η Ελλάδα έχει μακρά παράδοση τοπικών πιάτων και είναι διάσημη σε όλον τον κόσμο. Δυστυχώς λίγα εστιατόρια προσφέρουν αυθεντική παραδοσιακή εθνική ή τοπική κουζίνα. Το πρόβλημα αυτό είναι πιο έντονο στις τουριστικές περιοχές. Το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο στην ικανοποίηση του τουρίστα και στη γενικότερη εικόνα που διαμορφώνει για έναν τόπο. (EL)
Tourism creates new jobs but can also overcome a place’s carrying capacity, in its mass form. Gastronomical tourism is related to food and eating experiences that take place when people travel. It is also called food tourism and culinary tourism. This type of tourism is not only associated with eating and drinking, but also taking part in events that range from food festivals to farm visits. Those activities are categorized as part of cultural tourism. Authentic and well prepared food can be a magnet for visitors to a destination. The gastronomy is associated with the enjoyment of good food and drink. It is the art of creating experiences and feelings, making the visitor a part of the culture of the destination. Local dishes have a great influence on tourists’ decisions when choosing their vacation destination. Quality gastronomy is a decisive factor in a visitor’s satisfaction, as it generates a lasting memory about the experience lived by the tourist. Gastronomic tourism has a positive impact on the economy, occupation and local heritage, because tourists are eager to get to know not only the local food but also to its origin and how it is produced. Greece has a long tradition of local cuisines, with interesting flavors and is famous around the world. Regrettably, few of Greek restaurants offer authentic traditional national or local cuisine. The problem is more heightened in tourist areas. Food extensively plays a part in the tourists’ general impression of and satisfaction with a destination (EN)


Γαστρονομικός Τουρισμός (EL)
Εναλλακτικός και βιώσιμος τουρισμός (EL)
Γαστρονομία (EL)
Είδη εναλλακτικού τουρισμού (EL)
Ελλάδα (EL)
Οικονομική ανάπτυξη (EL)

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.