Μελέτη και Περίπτωση Χρήσης Εφαρμογής Κοινωνικής Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μελέτη και Περίπτωση Χρήσης Εφαρμογής Κοινωνικής Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (EL)

Οικονόμου, Παναγιώτα (EL)

Σιάκα, Κέρστιν (EL)

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία (EL)
Master thesis (EN)

2019-04-08
2019-04-18T11:24:02Z
2024-10-07T13:49:16Z


Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι το σύστημα Customer Relationship Management (CRM) και η εξέλιξη του σε ένα Social CRM. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι αφενός η μελέτη και καταγραφή της σχετικής βιβλιογραφίας αναφορικά με ένα κοινωνικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων καθώς η έννοια είναι σχετικά νέα και δεν υπάρχουν πολλά αντίστοιχα συστήματα, αφετέρου ο σχεδιασμός ενός τέτοιου πρότυπου συστήματος προσαρμοσμένου στο εκπαιδευτικό μας ίδρυμα. Αρωγός στην προσπάθεια υλοποίησης του ήταν και η σύγκριση του με πανεπιστήμια του εξωτερικού και η μελέτη του πως και αυτά χρησιμοποιούν τα Social CRM για την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ φοιτητών αλλά και καθηγητών. Τέλος με βάση αυτά την πηγή έμπνευσής μας τον τελικό σχεδιασμό και την παρουσίαση του Socιαl CRM για το Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης. (EL)
Διπλωματική εργασία - ΣΤΕΦ - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,2019 (EL)


Υλοποίηση (EL)
ΑΤΕΙ (EL)
Εφαρμογή (EL)
Σχεδιασμός (EL)
Social CRM (EN)

Greek

Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής (EL)
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής (EL)

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)