δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός και ανάπτυξη CRM στις ελληνικές επιχειρήσεις (EL)
Design and development of CRM in greek companies (EL)

Ζιώγου, Μαρία (EL)
Γκόντη, Μαρία (EL)

Σαρμανιώτης, Χρήστος (EL)

Άλλο (EL)
other (EL)
Thesis (EL)
Other (EN)

2024-10-07T18:47:49Z
2018-02-27T18:33:21Z
2008-11-14T14:28:21Z (EL)


Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008--αα2556 (EL)
This thesis have been done for our studies and concerns about the design and the development of the CRM system at companies in Greece. Is analyzed the theory which includes the main terms, like the costumers relationships, costumers satisfaction and their holding. Generally, what ever exists in a company and to their costumers and how they complete the system CRM. There are reporting analytically the CRM like the usefulness in a company and the report of the advantages from the use but and the mistake which can to appear, this can be done with following some steps. There are reported, the sequence CRM and of technology for satisfactory results. For the best satisfaction of the theoretical points are showed some case studies of companies which use CRM and the results, the benefits and the mistakes in use of one packet CRM which can be avoid. (EL)
Η πτυχιακή αυτή εργασία που έγινε στα πλαίσια των σπουδών μας ασχολείται με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του συστήματος CRM στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Επισημαίνεται και αναλύεται η θεωρία που περικλείει το σύστημα CRM, αναλύοντας αρχικά όρους όπως πελατειακές σχέσεις, ικανοποίηση πελατών και διατήρηση τους. Γενικά ότι προϋπάρχει του CRM σε μία επιχείρηση και στους πελάτες της και πως αυτά αλληλοσυμπληρώνονται με το σύστημα CRM. Αναφέρονται αναλυτικά οι λειτουργίες CRM όπως και η χρησιμότητα του σε μία επιχέιρηση και η ανφορά των πλεονεκτημάτων από τη χρήση του αλλά και των λαθών που μπορούν να προκύψουν, αυτό γίνεται με την ακολουθία κάποιων σταδίων. Αναγράφονται, επίσης, η αλληλουχία CRM και τεχνολογίας για ικανοποιητικά αποτελέσματα. Έτσι για καλύτερη κατανόηση των παραπάνω θεωρητικών σημείων παρατίθενται κάποια case studies εταιρειών που χρησιμοποιούν CRM και τα αποτελέσματα, τα οφέλη και τα άθη στη χρήση ενός πακέτου CRM που θα μπορούσαν να αποφευχθούν. (EL)

Consumer satisfaction (EL)
Customer relations--Management (EL)
Customer services--Technological innovations (EL)
Εξυπηρέτηση πελατών--Τεχνολογικές καινοτομίες (EL)
Πελατειακές σχέσεις--Διοίκηση (EL)
Ικανοποίηση πελατών (EL)

Services, Customer (EL)
CRM (Customer relationship management) (EL)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (EL)
Εξυπηρέτηση, Καταναλωτική (EL)

Ελληνική γλώσσα





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.