Η επιρροή της διαφήμισης στο διαδίκτυο και στα social media στις αγορές των νέων ηλικίας 18-25 χρονών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επιρροή της διαφήμισης στο διαδίκτυο και στα social media στις αγορές των νέων ηλικίας 18-25 χρονών (EL)

Καβουρματζή, Μαρία (EL)

Γκούνας, Αθανάσιος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T18:50:04Z
2020-06-29
2023-07-17T13:21:04Z


Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2020 (α/α 11938) (EL)
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της διαφήμισης στο διαδίκτυο και στα social media. Η αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς αγοράς καθώς οι επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν πως έπρεπε να στραφούν σε αυτό για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων τους. Για την καλύτερη κατανόηση και εξασφάλιση της υπάρχουσας κατάστασης πραγματοποιήθηκε έρευνα για την διερεύνηση των απόψεων και προτιμήσεων των νέων ηλικίας 18-25 χρονών σχετικά με την επιρροή της διαφήμισης στο διαδίκτυο και στα social media πάνω στις αγορές τους. Ειδικότερα, η πτυχιακή στηρίζεται αρχικά από ποιοτικές δευτερογενείς πηγές, δηλαδή δευτερογενή έρευνα, που ερευνήθηκαν με σκοπό την υλοποίηση του θέματος και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα για την εξασφάλιση και συλλογή των δεδομένων. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή για το μάρκετινγκ. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται τα γενικά στοιχεία της διαφήμισης στο διαδίκτυο όπως η εξέλιξη, η έννοια, τα χαρακτηριστικά, ο σχεδιασμός, οι στρατηγικές και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να κάνει κάποιος μια διαφήμιση στο διαδίκτυο. Επίσης, γίνεται αναφορά για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, την ταξινόμηση διαδικτυακών αγοραστών, για τις κατηγορίες <<τόπων>> διαφήμισης στο διαδίκτυο καθώς και για την κοστολόγηση των διαφημίσεων. Ακόμη, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διαδικτυακής διαφήμισης όπως επίσης και οι διαφορές ανάμεσα σε παραδοσιακή διαφήμιση και διαφήμισης στο διαδίκτυο. (EL)


Νεαρά ατομα (EL)
Διαδίκτυο (EL)
Αγορά (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Διαφήμιση (EL)
Social media (EN)

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)