Επιχειρηματικό Σχέδιο Αθλητικού Μάρκετινγκ στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης Δυτικής Θεσσαλονίκης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Επιχειρηματικό Σχέδιο Αθλητικού Μάρκετινγκ στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης Δυτικής Θεσσαλονίκης (EL)

Σπανού, Κωνσταντινιά (EL)

Γκούνας, Αθανάσιος (EL)

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία (EL)
Master thesis (EN)

2019-11-18T09:39:09Z
2024-10-07T19:29:13Z
2018-02-03


Η εργασία με θέμα: «Επιχειρηματικό σχέδιο Αθλητικού Μάρκετινγκ στο 7ο Δημοτικό σχολείο Σταυρούπολης Δυτικής Θεσσαλονίκης», αποτελεί την διπλωματική εργασία της σπουδάστριας Σπάνου Κωνσταντινιάς. (EL)
Η εργασία με θέμα: «Επιχειρηματικό σχέδιο Αθλητικού Μάρκετινγκ στο 7ο Δημοτικό σχολείο Σταυρούπολης Δυτικής Θεσσαλονίκης», αποτελεί την διπλωματική εργασία της σπουδάστριας Σπάνου Κωνσταντινιάς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία Επιχειρηματικού σχεδίου ενός αθλητικού κέντρου, με έδρα τις εγκαταστάσεις του 7ου δημοτικού σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης. Στο πρώτο μέρος της εργασίας , ορίζονται και αναλύονται έννοιες και ορολογίες όπως, το Μάρκετινγκ, το Αθλητικό Μάρκετινγκ, η εξέλιξη αυτών μέσα στα χρόνια, ο ρόλος της τεχνολογίας σε αυτό, οι χορηγίες, το αθλητικό προϊόν και οι ιδιαιτερότητές του σαν αγαθό ή υπηρεσία. Γίνεται αναφορά επίσης για τη θέση του Μάρκετινγκ στο Ελληνικό Δημόσιο σχολείο, τη νομοθεσία που περιβάλλει το ίδιο και τις χορηγίες στα σχολεία, αλλά και τους προβληματισμούς των εκπαιδευτικών για τη χρήση των τεχνικών μάρκετινγκ. Κατόπιν, γίνεται μια ανασκόπηση επιχειρηματικών σχεδίων, που εκπονήθηκαν από διάφορες εταιρίες, αθλητικούς οργανισμούς, ή ιδιωτικά γυμναστήρια με σκοπό την καλύτερη προώθηση των αθλητικών προϊόντων τους. Ακολουθεί η μεθοδολογία έρευνας, η έρευνα στάσεων και συμπεριφορών υποψήφιων πελατών (γονέων παιδιών) για την εξεύρεση προτιμήσεων των ερωτηθέντων απέναντι στην άθληση και κατ’ επέκταση στο προϊόν, που είναι το δικό μας αθλητικό κέντρο, καθώς και της πρόθεσης εγγραφής σ’ αυτό. Στο τελευταίο κομμάτι του πρώτου μέρους, γίνεται η ανάλυση της έρευνας. Το δεύτερο μέρος της εργασίας καλύπτεται ολόκληρο από το Επιχειρηματικό σχέδιο, όπου αναλύεται η ταυτότητα του Σχολείου-Αθλητικού κέντρου ,η φιλοσοφία γύρω απ’ τον τρόπο λειτουργίας του , η SWOT ανάλυση, το προϊόν, το ανταγωνιστικό του περιβάλλον , το προφίλ καταναλωτή, η τιμολογιακή πολιτική, καθώς επίσης οι στρατηγικές και τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν για την ευρεία γνωστοποίηση και διαφήμιση του στο καταναλωτικό κοινό. Τέλος αναφέρονται συμπεράσματα και προτάσεις. (EL)
Thesis on "Business Plan of Sports Marketing at the 7th Elementary School of Stavroupolis, Western Thessaloniki" is the diploma thesis of postgraduate student Spanou Konstantinia. The purpose of this paper is to create a marketing plan for a sports center based in the premises of the 7th Elementary School of Stavroupolis, Thessaloniki. In the first part of the thesis, concepts and terminologies such as Marketing, Sports Marketing, their development over the years, the role of technology in it, sponsorships, the sporting product and its peculiarities as a good or service are defined and analyzed. Reference is also made to the place of Marketing in the Greek State School, the legislation surrounding it and the sponsorship in schools, as well as the teachers' concerns about the use of marketing techniques. Then, a review of business plans, drawn up by various companies, sports organizations, or private gyms, is made to better promote their sporting products. What comes next is the research methodology, the research of attitudes and behaviors of prospective clients, to find preferences of the respondents towards sports and consequently the product, which is our own sports center, as well as the intent to enroll in it, and in the last part the analysis of the research takes place. The second part of the thesis is covered entirely by the Marketing Plan, which analyzes the identity of the School-Sports Center, the philosophy of its operation, the SWOT analysis, the product, its competitive environment, the consumer profile, the pricing policy, as well as the strategies and instruments that will be used for its wide dissemination and advertising to the public. Finally, conclusions and suggestions are provided. (EN)


Επιχειρηματικού σχεδίου (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Αθλητισμός (EL)
Αθλητικό Μάρκετινγκ (EL)
Sports Marketing (EN)
Business Plan (EN)
Marketing (EN)
Sports (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.