ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
International Hellenic University   

Αποθετήριο :
Institutional Repository of the International Hellenic University   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ (EL)

Νικολαϊδης, Αλέξανδρος (EL)

Κύρκος, Ευστάθιος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2015-05-14
2022-03-17T11:35:59Z
2024-10-07T20:12:27Z


Πτυχιακή εργασία-Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-Τμήμα Λογιστικής, 2015(α/α 6814) (EL)
Η εξέλιξη του διαδικτύου την τελευταία δεκαετία δείχνει ότι έχει γίνει ένα μέσο το οποίο δεν είναι απλά μια μόδα που ήρθε και θα περάσει αλλά ένα μέσο όπως το κινητό τηλέφωνο και η δορυφορική τηλεόραση που θα μείνει δηλαδή είναι ένα ανατροφοδοτούμενο φαινόμενο. Χρονολογείται από το 1958 και στην αρχή χρησιμοποιούνταν ως μέσο επικοινωνίας από τον αμερικανικό στρατό. Η εξάπλωσή του έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο ώστε κάθε σπίτι, καφετέρια και χώρος εργασίας έχουν πρόσβαση σε αυτό. Η δυνατότητες του είναι απεριόριστες. Το διαδίκτυο έδωσε την δυνατότητα σε ανθρώπους που μένουν μακριά ο ένας από τον άλλο να επικοινωνούν μεταξύ τους σαν να κάθονταν απέναντι και όσο το μέσο αυτό εξελισσόταν και εξελίσσεται τόσο πιο εύκολη γίνεται αυτή η διαδικασία. Έτσι δημιουργήθηκαν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενίσχυσαν τις δυνατότητες επικοινωνίας με ένα η και περισσότερα άτομα και έδωσαν την δυνατότητα στους χρήστες όχι μόνο να γράφουν η να μιλάνε αλλά και να βλέπουν ο ένας τον άλλο, να ανταλλάσσουν φωτογραφίες, βίντεο, μουσικά κομμάτια η άλλους ήχους και πολλά άλλα. Το επίτευγμα αυτό έφερε μια τεχνολογική επανάσταση αφού όχι μόνο νέοι αλλά και μεγαλύτεροι άνθρωποι άρχισαν να χρησιμοποιούν με όλο και μεγαλύτερους ρυθμούς μέσα στα χρόνια. Με άλλα λόγια έχει καταστεί ένα σημαντικό εργαλείο μάθησης για άτομα όλων των ηλικιών. (EL)


Επικοινωνία
Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Διαφήμιση (EL)
Κοινωνικά δίκτυα (EL)
Web 2.0 (EN)
Internet (EN)
Marketing (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-Τμήμα Λογιστικής (EL)
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Λογιστικής (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.