Διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα : Η άποψη των καταναλωτών - Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής που θα «αναρτά» διαφημίσεις σε συμβεβλημένες ιστοσελίδες

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα : Η άποψη των καταναλωτών - Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής που θα «αναρτά» διαφημίσεις σε συμβεβλημένες ιστοσελίδες (EL)

Καλαϊτζή, Χρυσούλα

Καζαρλής, Σπυρίδων

Πτυχιακή εργασία

2024-09-27T16:57:50Z
2014
2015-05-13T08:51:04Z


Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο (EL)

Καταναλωτές (EL)
Διαδικτυακή εφαρμογή (EL)
659.144 (EL)
Ελλάδα (EL)
TEICM::ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ (EL)
Internet (EL)
Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΣΧΕΔΙΑΣΗ (EL)
TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (EL)

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας (EL)

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)