Διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα : Η άποψη των καταναλωτών - Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής που θα «αναρτά» διαφημίσεις σε συμβεβλημένες ιστοσελίδες

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα : Η άποψη των καταναλωτών - Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής που θα «αναρτά» διαφημίσεις σε συμβεβλημένες ιστοσελίδες (EL)

Καλαϊτζή, Χρυσούλα

Καζαρλής, Σπυρίδων

Πτυχιακή εργασία

2024-09-27T16:57:50Z
2014
2015-05-13T08:51:04Z


Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο (EL)

Καταναλωτές (EL)
Διαδικτυακή εφαρμογή (EL)
659.144 (EL)
Ελλάδα (EL)
TEICM::ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ (EL)
Internet (EL)
Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΣΧΕΔΙΑΣΗ (EL)
TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (EL)

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας (EL)

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.