Το θεωρητικό πλαίσιο των μαθησιακών δυσκολιών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το θεωρητικό πλαίσιο των μαθησιακών δυσκολιών

Παντζιαρίδου, Βασιλική
Νικολαίδου, Κωνσταντίνα

Δαβάζογλου, Αγγελική
Δεν διατίθεται

bachelorThesis

2015-12-07T07:17:35Z
2003-06


101
Βιβλιογραφία: σ. 96-97


Μαθησιακές δυσκολίες: ανάγνωση, γραφή, και μαθηματικά
Συνεργασια σχολείου - οικογένειας
Consultative sessions for parents
Collaborazione tra scuola e famiglia
Teacher-student relationships
Συμβουλευτική γονέων
Learning disabilities
Co-operation of school-family
Difficolta nell' apprendimento: nella letura scrittura e nella matamatica
Ruolo consultivo dei genitori
Learning difficulties: reding, writing, math's

Ελληνική γλώσσα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης / Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
duth


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.