Ικανότητα αντίληψης της χρονικής διάρκειας απο παιδιά προσχολικής ηλικίας σε καταστάσεις άμεσης και αποδεσμευμένης εμπειρίας

This item is provided by the institution :
Democritus University of Thrace   

Repository :
Repository of DUTH   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ικανότητα αντίληψης της χρονικής διάρκειας απο παιδιά προσχολικής ηλικίας σε καταστάσεις άμεσης και αποδεσμευμένης εμπειρίας

Δουκαρή, Στυλιανή

Πετρογιάννης, Κωνσταντίνος
Ρεκαλίδου, Γαλήνη
Μπεζέ, Λουκία

masterThesis

2015-12-09T07:51:03Z
2010-01


Βιβλιογραφία: σ. 75-76
76


Direct and indirect experience
Αντίληψη του χρόνου
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Preschool children
Χρονική διάρκεια
Duration of time
Time perception in children
Preschool age children
Conception of time
Άμεση και αποδεσμευμένη εμπειρία

Greek

uoa
Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
duth
aegean
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία
Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας / Τομέας Ψυχολογίας


campus
Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)