Ικανότητα αντίληψης της χρονικής διάρκειας απο παιδιά προσχολικής ηλικίας σε καταστάσεις άμεσης και αποδεσμευμένης εμπειρίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ικανότητα αντίληψης της χρονικής διάρκειας απο παιδιά προσχολικής ηλικίας σε καταστάσεις άμεσης και αποδεσμευμένης εμπειρίας

Δουκαρή, Στυλιανή

Πετρογιάννης, Κωνσταντίνος
Ρεκαλίδου, Γαλήνη
Μπεζέ, Λουκία

masterThesis

2015-12-09T07:51:03Z
2010-01


Βιβλιογραφία: σ. 75-76
76


Direct and indirect experience
Αντίληψη του χρόνου
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Preschool children
Χρονική διάρκεια
Duration of time
Time perception in children
Preschool age children
Conception of time
Άμεση και αποδεσμευμένη εμπειρία

Ελληνική γλώσσα

uoa
Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
duth
aegean
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία
Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας / Τομέας Ψυχολογίας


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.