Σημειολογική προσέγγιση των εγχειριδίων λογοτεχνίας του Δημοτικού Σχολείου: Προϋποθέσεις διαθεματικής προσέγγισης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Democritus University of Thrace   

Αποθετήριο :
Repository of DUTH   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σημειολογική προσέγγιση των εγχειριδίων λογοτεχνίας του Δημοτικού Σχολείου: Προϋποθέσεις διαθεματικής προσέγγισης

Παρασκευαΐδης, Σάββας

Μπακιρτζής, Ιωάννης
Σέργης, Εμμανουήλ
Δημάση, Μαρία

masterThesis

2015-12-14T14:50:33Z
2010-06


138
Βιβλιογραφία: σ. 133-137


Ανθολόγια λογοτεχνικών κειμένων
Interdisciplinary approach in education
Children's literature
Διαθεματική προσέγγιση
Αναλυτικά προγράμματα

Ελληνική γλώσσα

duth
Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών. Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών.


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.