Το κοινωνικό μάρκετινγκ και ο προέλεγχος των αντικαπνιστικών μηνυμάτων σε εφήβους

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το κοινωνικό μάρκετινγκ και ο προέλεγχος των αντικαπνιστικών μηνυμάτων σε εφήβους

Καραμανάκη, Μαργαρίτα

Δεν υπάρχει πληροφορία
Πολυζωίδης, Περικλής

masterThesis

2015-12-14T23:22:06Z
2010


90
Βιβλιογραφία: σ. 77-82


Social marketing
Teenagers
Κοινωνικό μάρκετινγκ
Κάπνισμα στους εφήβους
Μέθοδος προελέγχου
Smoking

Ελληνική γλώσσα

duth
Σχολή Κοινωνικών, Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης. Κατεύθυνση: Κοινωνική Πολιτική-Διαχείριση Κοινωνικών Προγραμμάτων.


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.